ghehe hier hadden we het al over gehad tijdens de mac meet he, maaruhhh tjah voor mij is het met jou lijst simpel cabbie of S ben namelijk zelf geen audi fan lekker weer aan de mini joh
Succes met je huis ik zou toch eens goed nadenken over die Audi Cabrio, echt een zalige bak... maar een MINI is ook niet mis natuurlijk veel plezier met meubeltjes kopen enzo...
Nee ik blijf hier af en toe nog wel eens komen hoor tuurlijk! Mis nog wel eens een meeting, maar zoals je de afgelopen weken al gemerkt hebt ben ik er niet zo veel meer. En wilde wel even vertellen waarom.
Succes met het huis JP, en een meet is alleen maar goed om even niet met andere zaken bezig te zijn
Dus gewoon komen op de volgende meet.
Je bent trouwens als je die dikke fiets weg gaat doen voor iets anders
Wou je nog even succes wensen met de nieuwe aanwinst
...om zo toch ook even te zeggen dat je er maar even bij moet zijn tijdens de Mac meet van de 1e mei Jou bak was om te kwijlen, wil hem graag nog eens zien en ben niet alleen denk ik
Het is alweer eentijdje geleden dat ik me op dit forum heb laten horen. Heel af en toe kijk ik nog wel hoe die dikke monsters hier allemaal nog mooier en verfijnder worden! Maar helaas ik heb het zo druk de laatste tijd met mijn huis. Dus weinig mini meer
Een tijd geleden wilde ik naar de MAC meet komen hebben ze tegen mijn auto aan gezeten. Het valt mee maar het is toch
Hier het resulataat:
Maar als het goed is word het allemaal geregeld. Maar het blijft om te zien. Keer op keer.
De mini is alweer in afwachting van de verkoop. Eerst stap is al gemaakt. Ik werd gek van het geschuur bij mijn wheelkasten en elke keer maar weer die wielkastranden er af springen. Dus mijn spacers er af gehaald Ziet er meteen niet meer uit!
Gisteren de mini (voor de demontage spacers) nog lekker in de mequaers gezet en hij blonk weer als een zonnetje! Het zijn er nog al veel ik kon er niet te veel achter houden. Dit worden waarschijnlijk ook de verkoop pics:
Af en toe met meer mensen er in of op een helling te staan zakt hij erg lekker ver door zijn poten heerlijk:
Ik heb de komende maand vrij maar die zal volledig opgaan in het verbouwen van mijn huis. Daarna zal de MINI de verkoop in gaan Doet toch zeer als ik de foto's zo weer zie.
Dus voorlopig zul je me niet meer zien op dit forum maar ik kom hopelijk snel terug voor een nieuw project:
MINI Cooper S R56
Allemaal succes met modden!
Hey JP, mooie picas man. Echt een mooie MINI.
Jammer (maar begrijpelijk) dat je hem verkoopt.
Probeer anders nog een keer naar de MAC meet te komen.
De volgende is op 26 juni als ik het juist heb.
jammer dude dat ie toch baan gaat maken maar have fun met je crib kerel das ook gaaf maar damn dikke foto's nice ride echt waar, heb je trouwens laatst nog in breda gespot