De Lotus is ook door Beek onder handen genomen..
Een nieuwe Emerald computer die zorgt dat het blokje beter loopt en hierdoor kunnen we hem perfect finetunen
185pk bij 7500 toeren icm 670kilo gaat dit best voorruit
Gister met de Lotus weer op zandvoort geweest, heerlijk in de zon kunnen rijden het was echt net droog.. (van 17uur tot 19uur) eindelijk wat mooie rondjes kunnen maken in het begin wat natte plekken op de baan best listig is dat met een achterwielaandrijver ik had even "een momentje" zoals dat heet in het Scheivlak.
Maar ik heb mijn snelste tijd tot nu toe neer kunnen zetten een 2,06
Dit kan nog sneller want ik rem nog iets te vroeg voor de Tarzan (bij 70mtr) en kan gewoon nog harder door de Tarzan en zo zijn er nog een paar bochten waar wat te winnen valt, mijn nieuwe streeftijd wordt 2,03
De Lotus en de Emerald doen het helemaal top! Banden Toyo R1R zijn ook super voor zo'n licht autootje veel grip en gaan niet smeren, het is nog geen Toyo R888 dan moet de 2,00min haalbaar zijn!
Kijk dat zijn nette tijdens hans. Met goede slicks zou je dus onder de 2 min kunnen duiken met dat ding en dat is echt serieus snel. Dan kom je al erg in de buurt van een aantal cup auto's Keep it up