Ik las in topics dat dit bij andere ook voorkomt.
Maar bij mij is bijna heel de zijkant vochtig wanneer ik ze laat zakken,
wat erger is wanneer het vocht droog is is heel die raam mat van het vuile water.
Echt lelijk maar ook gevaarlijk.
Heeft iemand een idee hoe ik dit oplos?
alvast dank
Svensens
Vocht binnenkant ramen
- Schuits
- Leerling Mini lid
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Als er weer flink gepoetst is, is de lol snel weer over.
Idd als ik m'n raam open doe steeds weer een vies raam. Ik heb nog het voordeel dat ik m'n kap open kan gooien, dacht ik, maar schiet niet op want de ramen zakken dan altijd eerst een stuk naar beneden. Bij blijvend resultaat bij jou, ik ook nieuwe snorren.

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Ben benieuwd of het resultaat zo blijft.LUV2XLR8 schreef:Bij mij hebben ze afgelopen week alle "raamsnorren" vervangen.
Vooralsnog lijkt het probleem verholpen...
Als er weer flink gepoetst is, is de lol snel weer over.

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Wat valt er eigenlijk binnen de garantie in dat termijn van een jaar? Alles?

Ja, bij mij ook nog garantie.Wat is de oorzaak? Het lijkt wel of dat ,als ze naar beneden gaan ze langs een vettig goedje in het portier schuiven.Mijns inziens heb je dat naar verloop van tijd dus weer. Vanaf dag 1 heb ik dit aan de hand. Is toch geen kwestie van vieze raamsnorren? Ik heb Henkie-tenk wel eens gehoord over raamklemmetjes, die had ook last van die strepen. Hé Henkie, zijn je strepen passé?LUV2XLR8 schreef:Valt bij mij nog binnen de garantie < 1 jaar

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Overigens mijn dealer is super.

Ben ik niet zo goed. Doen we 'n keer ruilen. Mag jij m'n PW met je grote bek in orde laten maken. Ik wil wel een dagje een leuke Rooie.(Sorry)LUV2XLR8 schreef:Als je een grote bek hebt wel!Marjon schreef:Wat valt er eigenlijk binnen de garantie in dat termijn van een jaar? Alles?
Overigens mijn dealer is super.

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Henk en ik hebben allebei de raamrubbers laten vervangen en klemmetjes erop gekregen. De strepen zijn niet echt passé. Het is iets minder geworden en minder windgeruis.Marjon schreef:Ja, bij mij ook nog garantie.Wat is de oorzaak? Het lijkt wel of dat ,als ze naar beneden gaan ze langs een vettig goedje in het portier schuiven.Mijns inziens heb je dat naar verloop van tijd dus weer. Vanaf dag 1 heb ik dit aan de hand. Is toch geen kwestie van vieze raamsnorren? Ik heb Henkie-tenk wel eens gehoord over raamklemmetjes, die had ook last van die strepen. Hé Henkie, zijn je strepen passé?LUV2XLR8 schreef:Valt bij mij nog binnen de garantie < 1 jaar
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors