Hallo allemaal,
Ik ben Johan en errug op zoek naar een Mini.
Eigenlijk nooit in geinteresseerd geweest, maar mijn vriendin is er op gebrand om er 1 te bemachtigen.
Ikzelf inmiddels ook. Na mij ernstig in de materie (ahum) verdiept te hebben en in een aantal verschillende Mini's gereden te hebben, (Cabrio, Cooper, Cooper S getuned naar 210pk ofzo), ben ook ik verkocht.
Wij zoeken ons suf, maar hebben nog niet 1 gevonden waarvan we zeggen "Dat is 'm!"
Per toeval stuitte ik op deze site en hoop dmv mijn aanmelding meer te leren over deze auto. Ik heb reeds met grote belangstelling enkele mods gelezen van forumleden. erg interessant en leuk!
groet,
Johan
Wannabe Mini rijder
- MiniQuest
- One wheel wonder
Bericht
Vandaag wederom veel tijd besteed aan het kijken op de diverse autosites.
Ik moet zeggen, dat als ik op de site kijk van Klijn Mini in Kaatsheuvel, ik ze allemaal wel mooi vind.
Helaas staat er niet 1 met een cvt. We zijn er al wel uit dat we nu een aantal wensen hebben.
Vergeef het me als ik niet de officiele termen gebruik voor de opties..
Ik zal ze opnoemen, mochten jullie ergens tegen aan lopen, let me know!
budget is rond de 15K.
- cooper of cooper s (al is een S volgens mij iets boven budget)
- cvt
- panoramadak
- crown spokes (of andere coole velgen, iig niet die 5 spaaks dingen, if you know what I mean)
- bonnet stripes (moet niet, zou leuk zijn)
- half leder / geheel leder stoelen
jullie hulp wordt erg gewaardeerd!
groet,
Johan
Ik moet zeggen, dat als ik op de site kijk van Klijn Mini in Kaatsheuvel, ik ze allemaal wel mooi vind.
Helaas staat er niet 1 met een cvt. We zijn er al wel uit dat we nu een aantal wensen hebben.
Vergeef het me als ik niet de officiele termen gebruik voor de opties..
Ik zal ze opnoemen, mochten jullie ergens tegen aan lopen, let me know!
budget is rond de 15K.
- cooper of cooper s (al is een S volgens mij iets boven budget)
- cvt
- panoramadak
- crown spokes (of andere coole velgen, iig niet die 5 spaaks dingen, if you know what I mean)
- bonnet stripes (moet niet, zou leuk zijn)
- half leder / geheel leder stoelen
jullie hulp wordt erg gewaardeerd!
groet,
Johan
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom hier, allereerst veel leesplezier op het forum. Je wordt vanzelf wijzer van de termen enzo.
Zoek een MINI met chili pakket. Waarom een automaat? Crown-spokes zullen hws S-spokes worden (iets boller, oude type)
Suc6 met jullie zoektocht.
Zoek een MINI met chili pakket. Waarom een automaat? Crown-spokes zullen hws S-spokes worden (iets boller, oude type)
- MiniQuest
- One wheel wonder
Bericht
Mijn vriendin wil niet meer schakelen. Helaas, want anders was er heeeeeeel veel moois te koop.
aangezien zij het meest met deze auto gaat rijden, zal ik haar keuze respecteren deze keer ;-)
Hallo mini7benno,mini7benno schreef:Welkom hier, allereerst veel leesplezier op het forum. Je wordt vanzelf wijzer van de termen enzo.
Mijn vriendin wil niet meer schakelen. Helaas, want anders was er heeeeeeel veel moois te koop.
aangezien zij het meest met deze auto gaat rijden, zal ik haar keuze respecteren deze keer ;-)
- MiniQuest
- One wheel wonder
Bericht
Hallo allemaal!
Zouden jullie eens je mening willen geven over deze mini?
heb m net gevonden op het internet...
http://list.auto-commerce.nl/view/autop ... &template=
Sorry voor de lange link, maar dan zit je in ieder geval meteen op de goede plek ;-)
Alvast bedankt voor jullie meningen!
groet,
Johan
Zouden jullie eens je mening willen geven over deze mini?
heb m net gevonden op het internet...
http://list.auto-commerce.nl/view/autop ... &template=
Sorry voor de lange link, maar dan zit je in ieder geval meteen op de goede plek ;-)
Alvast bedankt voor jullie meningen!
groet,
Johan
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ziet er goed uit Johan 

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
- stanleyh
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- shopalicious
- Be Mini
Bericht
Yes, me like
!!
maar het is zeker aan te raden eens lekker rond te snuffelen op het forum. Veel informatie te vinden hoor. Veel succes met de MINI-jacht!!!
ennuh, pas op voor het virus....

maar het is zeker aan te raden eens lekker rond te snuffelen op het forum. Veel informatie te vinden hoor. Veel succes met de MINI-jacht!!!
ennuh, pas op voor het virus....

-
Ri
Bericht
Welkom Johan, en veel succes met jullie zoektocht naar DE MINI !!
Met CVT inderdaad minder keuze, maar ik zou hier niet van af stappen als je vriendin dat perse wilt.
Krijg je later altijd spijt van. Gewoon wat langer zoeken dus
Die gele ziet er zo op de foto goed uit zeg, en meteen een voordeel, want het is een face-lift model.
Als je budget het toelaat, zou ik altijd voor een face-lift model gaan, te herkennen aan de andere bumpers en een 3-delig dashbord ipv 5-delig. Ergens vanaf juli 2004 dacht ik.
MINI Klijn kan ook op bestelling een MINI voor jullie zoeken met de gewenste opties
Gr. Rini
Met CVT inderdaad minder keuze, maar ik zou hier niet van af stappen als je vriendin dat perse wilt.
Krijg je later altijd spijt van. Gewoon wat langer zoeken dus

Die gele ziet er zo op de foto goed uit zeg, en meteen een voordeel, want het is een face-lift model.
Als je budget het toelaat, zou ik altijd voor een face-lift model gaan, te herkennen aan de andere bumpers en een 3-delig dashbord ipv 5-delig. Ergens vanaf juli 2004 dacht ik.
MINI Klijn kan ook op bestelling een MINI voor jullie zoeken met de gewenste opties

Gr. Rini
Onze sponsors