Ik ga binnenkort een multifunctiestuurtje halen bij NNP.be, ook de facelift achterlichtjes die ze daar op de site hebben staan. Als er nog clubleden zijn die ook een stuurtje o.i.d. willen (het moet wil op mn achterbank passen ) laat het dan even weten, dan neem ik het mee.
Airbags voor dit stuur zijn te krijgen via Airbagbank, maar hebben ze momenteen niet op voorraad.
In plaats van €35 euro post-kosten, ga ik dus rijden vanuit Heemskerk... Amsterdam, Eindhoven.... Uiteraard reken ik hiervan een klein deel door aan de mensen die ook iets willen hebben, maar zeker is dat het onder de portokosten komt en als je op route ligt, breng ik het op de terugweg even langs.
Let me know...
Multifunctionele stuurtjes R50, R52, R53
- Misterman
- Be Mini
- maus105
- Bonkey
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Mooie actie dit, maar ik vrees dat het lastig wordt om een paar airbags via de airbagbank te verkrijgen.
Ik zelf heb nu een jaar geleden met moeite bij hun een nieuwe kunnen bemachtigen.
De service van die jongens zijn perfect, maar ze krijgen maar weinig krasvrije of zelfs nieuwe airbags binnen voor dit type stuur.
Ik neem aan dat je op hun wachtlijst staat?
Succes igg
Ossie
Ik zelf heb nu een jaar geleden met moeite bij hun een nieuwe kunnen bemachtigen.
De service van die jongens zijn perfect, maar ze krijgen maar weinig krasvrije of zelfs nieuwe airbags binnen voor dit type stuur.
Ik neem aan dat je op hun wachtlijst staat?
Succes igg

Ossie

Onze sponsors