Wat een prachtauto is dit. Marss... kijk maar uit! Dit doet me heel erg denken aan de oude blontmobiel!
iDD
R53 PW JCW (OEM+)
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
dennis er veTT.. en dubbel T. ziet er allemaal weer mooi uit.
hellas kon ik de mooie bolide niet in het echt zien. maar dat komt nog wel..
maar mooie foto's en succes met je frontgrill. ossie heeft gelijk. even naar de dealer.
hellas kon ik de mooie bolide niet in het echt zien. maar dat komt nog wel..
maar mooie foto's en succes met je frontgrill. ossie heeft gelijk. even naar de dealer.

- mini7benno
- Volledig MINI minded!
- Deniz
- Volledig MINI minded!
Bericht

maar weinig reden om jaloers te zijn denk ik hoor! Zo veel verschil zit er niet eens tussen die van jou en mijne hoor
Een paar maanden terug was hij min of meer exact zoals die van jou! Zijn enkel maar een paar klein mods
Zo is het! Gebroederlijk naast elkaar!marss schreef:we weten allebei wat mooi isiDarkDesign schreef:Marss... kijk maar uit!
iDD![]()

Vooruit... nog eentje van gister.. maar grill zit er inmiddels al weer op hoor.. mensen bleven maar vreemd kijken naar t neusje en zonder kenteken is dat iets te veel aandachtBigD schreef:is een dikke kart maar ik wil meer foto's![]()
neusje is zo trouwens wel heel dik
zonder gril
![]()
![]()

Thanksmini7benno schreef:Zuper mooie wagen..... deze week 2 keer mogen zien. Echt een plaatje. Ik ben jaloers op je

- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
- Deniz
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thanks all... ik doe mijn best!
Foto shoot volgt wellicht ergens einde deze week, gezien het eindelijk mooi weer begint te worden.

Ow... moet dat dan? Ik weet van niks hoor... Hij valt er altijd spontaan van af hoor meneer de agentrem. schreef:zonde dat dat kenteken er terug op moet![]()
![]()

Foto shoot volgt wellicht ergens einde deze week, gezien het eindelijk mooi weer begint te worden.
Onze sponsors