GeoBem007's DS Cooper D @ MU p.104
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Moet je maar is komen luisteren volgende Mac Meet 
Ik merk wel een serieus kwaliteitsverschil tussen mijn verschillende .mp3's. Dat had ik ervoor niet in de Clubman die de Hifi heeft. Slechtere kwaliteit = slechter geluid
Maar ik kan luid gaan zonder kwaliteitsverlies
Heb nog geen foto's van de nieuwe mod, auto is nog steeds erg vuil. Zo meteen eens de wasbox in!

Ik merk wel een serieus kwaliteitsverschil tussen mijn verschillende .mp3's. Dat had ik ervoor niet in de Clubman die de Hifi heeft. Slechtere kwaliteit = slechter geluid

Heb nog geen foto's van de nieuwe mod, auto is nog steeds erg vuil. Zo meteen eens de wasbox in!
- FON
- 4 op een rij!
Bericht
[quote="GeoBem007"]Tweeters are supplied with the Alpine system, it's a 'MINI Accesoire' and you don't need "anything" from other hifi, it fits any R56.
Hi there, thanks for your answer...i know the Hifi comes with the tweeters, i have the Hi-fi optional in my mini..
Nevertheless, i just some the pillars on your mini, with the "Alpine" inscription in them, wich none from factory comes with.
Have you just bought the pillars of the tweeters, or have you retrofited the hifi complete system?
Hi there, thanks for your answer...i know the Hifi comes with the tweeters, i have the Hi-fi optional in my mini..
Nevertheless, i just some the pillars on your mini, with the "Alpine" inscription in them, wich none from factory comes with.
Have you just bought the pillars of the tweeters, or have you retrofited the hifi complete system?
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
My Mini was built with no audio option. At the dealer's, they installed the complete Alpine Hifi-kit. Tweeters were placed and the original speakers were replaced.
Also an amplifier was installed under the passengerseat.
So basicly, it's retrofitting an entire system.
Also an amplifier was installed under the passengerseat.
So basicly, it's retrofitting an entire system.
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
) heb gedownload dat is dan weer niet voor aan te horen... Toch niet op luid niveau.
BTW waar blijven die foto's
Ik moet zeggen kwaliteitsverschillen hoor ik wel degelijk bij de HIFI hoor, nummers die via iTunes ik heb gekocht, daar kan de HIFI wel goed mee overweg. Maar nummers die ik in mijn jeugdjaren (hoor dat af, knul van 21 jaarGeoBem007 schreef:Moet je maar is komen luisteren volgende Mac Meet

BTW waar blijven die foto's

- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja, het is hier gelijkaardig.
En foto's? Ja.. Kheb de moed nog ni gehad om hem terug te wassen, ben bang dat het gaat regenen en het is zo'n vuile regen
Had'm vrijdagavond gewassen en onderweg van de wasbox naar café was het beginnen regenen
Volgende dag zag ik allemaal van die 'vuile druppels'!
Dinsdag/woensdag heb ik nog een nieuwe mod, dus ik ga tot dan wachten
En foto's? Ja.. Kheb de moed nog ni gehad om hem terug te wassen, ben bang dat het gaat regenen en het is zo'n vuile regen

Had'm vrijdagavond gewassen en onderweg van de wasbox naar café was het beginnen regenen

Volgende dag zag ik allemaal van die 'vuile druppels'!
Dinsdag/woensdag heb ik nog een nieuwe mod, dus ik ga tot dan wachten

- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Karma verdienen? You know the drill..
(Dienst is wederzijds trouwens
)
http://www.miniunited.com/web/guest/bea ... _id=183560

http://www.miniunited.com/web/guest/bea ... _id=183560
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Mja, ge kunt ni stemmen e bro... 
Weet ook niet of die rekening houden met comments en views van de page...

Weet ook niet of die rekening houden met comments en views van de page...
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
Onze sponsors