kwiebje' ride compleet overzicht MINI: nieuwe Halo angeleyes!
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Het zijn gewoon rotverbindingen in die scoop. Je kunt het beste die 4 "boutjes" met een goede lijm vastlijmen in de scoop.
Wanneer je hem dan achteraf nog eens los wilt maken dan is de kans dat de "houdertjes" in de scoop kapot gaan een stuk kleiner.
Wanneer je hem dan achteraf nog eens los wilt maken dan is de kans dat de "houdertjes" in de scoop kapot gaan een stuk kleiner.
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
De metalen "boutjes" zitten allen nog op hun plaats. De bevestigingen van plastic die onder de scoop zaten waren af gebroken. Dus helaas moest toch een nieuwe kopen of ik had hem vast moeten kitten. Dit was wel mogelijk geweest maar dan is het maar afwachten of het recht komt te zitten. Carbon is wat steviger en zal er dus niet meer snel vanaf gaan hoop ik.
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Kijk dat bedoel ik
van de andere kant Berthil rijd straks topless......
Kwiebje nice mod!!!!
Lekker strak in de bak!
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
kwiebje schreef:Nee, die komen er niet op. Het moet geen Berthil look a like worden
Wil wel me eigen creativiteit er in kunnen leggen alleen vind carbon zo'n mooi materiaal
Kijk dat bedoel ik

Kwiebje nice mod!!!!

gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
De meeste spullen staan al aan de andere kant. Maar ik moet nog wachten op de douchecabine. Wanneer die er staat kan ik ook douchen zonder alles nat te spetteren. Hier en daar nog wat lampjes en accessoires doen. Je kent het wel.
Maar in principe kan ik er gaan wonen ja
Maar in principe kan ik er gaan wonen ja

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Jajaja.....jij wilt Peet gewoon in haar leren pakkie zien he !!kwiebje schreef:Ja, ik heb onderweg naar utrecht ook nog een buitje gehad. Daarna werd het alleen maar mooier weer
Leuk dat je even op de motor langs kwam!!!
Enne je komt nog maar eens terug met Peet

- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het gaat lekker me de onderdelen van de MINI die kapot gaan. Vanmorgen naar het uitzendbureu in Eindhoven geweest. Rijd ik over een parkeerplaats met kinderkopjes een hoop gerammel en herrie. Eerst dacht ik dat de klep niet goed dicht zat. Naar huis gereden. Op de snelweg van 120 tot 140 km per uur geen rammeltje meer te horen. Kom ik bij het kantoor aan begint het weer te rammelen. Keertje tegen de uitlaat aan geduwd en daar kwam de herrie vandaan. De uitlaatsteun was afgebroken.....gelukkig hield het hitte schild hem tegen anders hing hij op de grond.....
Nu staat de MINI bij de garage om het te laten repareren....voorlopig maar ff met de Swift van me moeder rijden...
Nu staat de MINI bij de garage om het te laten repareren....voorlopig maar ff met de Swift van me moeder rijden...
Onze sponsors