BMW Z3 & VW Passat - Z3 nieuws p24
- rem.
- Bijna verslaafd
Bericht
RS6 maar dan model van mijn generatie zie ik nog wel zitten, R8 velgen is te recent voor mijn auto, ik haat nieuw model wielen op oudere gen. wagens, BBS LM is echt zo vet en zie je niet te veel op de cabrio's en is ook van alle tijden, ben er nog niet helemaal uit...Olaf schreef:Waarom ga je trouwens niet voor een (replica) RS6 of r8 velg? dat is pas dik
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Had een engelse website gevonden die zo'n velgen in andere maten enz levert dan BBS. Hebben ze in 8.5*18 en 4x100 maar toen ik ze mailde, heb ik mails teruggekregen dat het adres onbestaande is
I know..Olaf schreef:Geo, heb ik ook wel eens naar gekeken, maar is niet leverbaar... voor zover ik weet!
Had een engelse website gevonden die zo'n velgen in andere maten enz levert dan BBS. Hebben ze in 8.5*18 en 4x100 maar toen ik ze mailde, heb ik mails teruggekregen dat het adres onbestaande is

- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
oke, zou wel heel gaaf zijn in het wit!!! blijft jammer die 4*100 maat...GeoBem007 schreef:I know..Olaf schreef:Geo, heb ik ook wel eens naar gekeken, maar is niet leverbaar... voor zover ik weet!
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dit is ook BBS

edit: Fred ziet net dat dit die BBS CK zijn, wow die velgen op de shop zijn wel moeilijk herkenbaar dan
rem. schreef:zo lang ze onder audi's en niet onder opel's is het goed![]()
![]()
![]()
liefst zou ik de LM's met mat donker grijs hart hebben, vind de CK en CH zo braaf...

Dit is ook BBS

edit: Fred ziet net dat dit die BBS CK zijn, wow die velgen op de shop zijn wel moeilijk herkenbaar dan

Laatst gewijzigd door Fred op 16 apr 2009, 15:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors