Clubhouse Clubman - Foto's.
- PEPI
- Mod virus alert!
Bericht
(Met ons is alles goed zenne !
Enkel dat wachten op diene nieuwe hé ... is toch wel lastig
)
Oohh maar ik had dat al gezien van in het begin zenneClubhouse schreef:Hierze de Peter.PEPI schreef:Dikke Clubbie aan het worden zo !!Alles goe makker!
Wie had dat gedacht dat ik er zo van gebeten ging van zijn.

(Met ons is alles goed zenne !

- jbcola
- Brugse zot
Bericht
Hangt er een beetje vanaf wat je wilt...
De H&R veren reden heel goed, af en toe ook aan de harde kant maar al bij al comfortabel.
De KW's heb ik nog niet genoeg mee gereden om te zeggen dat het voor lange ritten ook aangenaam is maar gewoon stadsverkeer gaat super tot nu toe. Hoop dat ik dat deze zomer nog kan zeggen na onze trip naar de Cote d' Azur
Op de mijne had ik het sport onderstel met de H&R veren en die was toch iets meer gezakt of met Eibach hoor
Tot nu toe dus tevreden met de KW's
De H&R veren reden heel goed, af en toe ook aan de harde kant maar al bij al comfortabel.
De KW's heb ik nog niet genoeg mee gereden om te zeggen dat het voor lange ritten ook aangenaam is maar gewoon stadsverkeer gaat super tot nu toe. Hoop dat ik dat deze zomer nog kan zeggen na onze trip naar de Cote d' Azur

Op de mijne had ik het sport onderstel met de H&R veren en die was toch iets meer gezakt of met Eibach hoor

- Clubhouse
- Garlic Chef
Bericht
Denk dat ik toch direct voor een schroefsetje ga.
Thanks mate voor de info.jbcola schreef:Hangt er een beetje vanaf wat je wilt...
De KW's heb ik nog niet genoeg mee gereden om te zeggen dat het voor lange ritten ook aangenaam is maar gewoon stadsverkeer gaat super tot nu toe. Hoop dat ik dat deze zomer nog kan zeggen na onze trip naar de Cote d' Azur![]()
Op de mijne had ik het sport onderstel met de H&R veren en die was toch iets meer gezakt of met Eibach hoor![]()
Denk dat ik toch direct voor een schroefsetje ga.

- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb een JCW voorbumper. wil wel ruilen tegen uwe S voorbumper. Hoeveel wilt ge dan bijbetalen
??
Clubhouse schreef: ....
@GeoBem007: wielkasten komen NIET in glanzend zwart.Ik zie dat niet graag, toch niet voor wielkasten.
Als ik ergens goedkoop een aerobumper vind.
...
Ik heb een JCW voorbumper. wil wel ruilen tegen uwe S voorbumper. Hoeveel wilt ge dan bijbetalen

Onze sponsors