Afterparty 19 april 2009: Battle Of The Small, De Meern
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Ragg wat een heeeeeeeeeeeerlijk filmpje
Super gedaan!!!
gr, PC

Super gedaan!!!

gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Deniz
- Volledig MINI minded!
Bericht
Echt top gozer! Genieten!

@Berthil:
Nogmaals congratz!, ik kon helaas niet nog langer wachten dan ik had gedaan aan het einde, moest er echt van door. Had anders graag wat foto's gemaakt!
@Rest:
Was weer erg leuk en geslaagd, nog niet met iedereen kennis kunnen maken maar eerstvolgende keer ga ik de andere helft weer af

@Berthil:
Nogmaals congratz!, ik kon helaas niet nog langer wachten dan ik had gedaan aan het einde, moest er echt van door. Had anders graag wat foto's gemaakt!
@Rest:
Was weer erg leuk en geslaagd, nog niet met iedereen kennis kunnen maken maar eerstvolgende keer ga ik de andere helft weer af

- BRG
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Jongens en meisjes, het was wer erg gezellig gisteren! Leuk bijgekletst en weer nieuwe mensen ontmoet, TOP! Volgend jaar gaan we natuurlijk wel voor de hoogste opkomst.
Ragnar lerug euk filmpie man, lekker in mekaar geknutseld
Groet en tot de volgende keer weer, Huib
Ragnar lerug euk filmpie man, lekker in mekaar geknutseld

Groet en tot de volgende keer weer, Huib
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Annet
En ga je dan een een beetje verklappen welke kant het op gaatMac Mini schreef:Annet.. en dan rijdt maarten heen en weer ,vooruit en weer achteruit, swingend op de muziek..!!
ENN ik heb een ideetje voor je dak misschien....

Annet

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Prachtige MINI'S, prachtige film, prachtige foto's, prachtig weer, en een prachtige beker voor Berthil, proficiat. 

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Onze sponsors