6 mei 2009: ?????????, MINI's (niet meer) gevraagd
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Indien geinteresseerd s.v.p. zelf even contact opnemen met Dorien van The Entertainment Group (ik stap morgenochtend nl. in het vliegtuig richting Wenen en ben pas zondag weer terug)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Neem ik de mannen van Di-rect mee uit Den Haag?
Tijdstip is niet heel duidelijk, neemt dit de hele dag in beslag of alleen avonduren?
Wie staat op als contact persoon?
Het is al lastig op 40 MINI's op een meeting te krijgen, laat staan om "voor gratis" een tank benzine leeg te rijden.
En dan........ Guus Meeuwis?..... Is dat niet die gozer met die trein?........
Wellicht wil de NS sponsoren?
Tijdstip is niet heel duidelijk, neemt dit de hele dag in beslag of alleen avonduren?
Wie staat op als contact persoon?
Het is al lastig op 40 MINI's op een meeting te krijgen, laat staan om "voor gratis" een tank benzine leeg te rijden.
En dan........ Guus Meeuwis?..... Is dat niet die gozer met die trein?........
Wellicht wil de NS sponsoren?

- mini7benno
- Volledig MINI minded!
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Op zich een leuk idee voor zo'n presentatie. En een beetje "exposure" voor de club is ook geen straf...
Maar inderdaad, MINI's rijden niet op gratis zonlicht. En als ze 40 taxi's moeten regelen is The Entertainment Group wel wat meer kwijt, dan alleen een brandstofvergoeding en wat te eten in een nabijgelegen restaurant.
Enne, de CD die de gast in de auto mag beluisteren, die blijft natuurlijk in de auto's achter..
Maar inderdaad, MINI's rijden niet op gratis zonlicht. En als ze 40 taxi's moeten regelen is The Entertainment Group wel wat meer kwijt, dan alleen een brandstofvergoeding en wat te eten in een nabijgelegen restaurant.
Enne, de CD die de gast in de auto mag beluisteren, die blijft natuurlijk in de auto's achter..

- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die draai ik niet eens, flikker ik gelijk het raam uit. Of voor aan de binnenspiegel om zogenaamd de flitskasten een loer te draaien.
Denk een na man!!!!Robert schreef:Enne, de CD die de gast in de auto mag beluisteren, die blijft natuurlijk in de auto's achter..

- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Is een goed Haags gebruik om een CD aan je spiegel te hangen om de flits van de camera af te weren. (alsof je in de zon fotografeert) Maar of het werkt?????
Ik wil dat best uitleggen, maar om niemand tegen het zere been te stoten doe ik dat liever PB.....Sven schreef:Leg die techniek eens uit?? Misschien komt het ooit van pasmini7benno schreef:Of voor aan de binnenspiegel om zogenaamd de flitskasten een loer te draaien.![]()

Is een goed Haags gebruik om een CD aan je spiegel te hangen om de flits van de camera af te weren. (alsof je in de zon fotografeert) Maar of het werkt?????
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Enne, die flitskastentruc gaat niet werken....jammer.
Euh, ja...als je alleen Prodigy luistert, dan zal de overgang naar Guus wel moeilijk zijn...hehehehemini7benno schreef:Denk een na man!!!!Robert schreef:Enne, de CD die de gast in de auto mag beluisteren, die blijft natuurlijk in de auto's achter..Die draai ik niet eens, flikker ik gelijk het raam uit. Of voor aan de binnenspiegel om zogenaamd de flitskasten een loer te draaien.

Enne, die flitskastentruc gaat niet werken....jammer.
Onze sponsors