Scheurende grannies

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
the_menace
One wheel wonder
One wheel wonder
Contacteer:

Scheurende grannies

20 apr 2009, 20:27

Afgelopen weekend zijn mijn vriendin en ik even naar Batavia-stad gereden om wat nieuwe goodies te scoren. Dit is prima gelukt en onze dag werd op de terugweg naar huis helemaal goedgemaakt door een paar scheurende grannies.

Op de A6 vanaf Lelystad terug richting Amsterdam werd ik opgeduwd door een ouder echtpaar in een Seat Arosa :shock: en ik reed echt niet zachtjes; 165km/u volgens die stationsklok. Toen ik de ruimte had om naar de rechterbaan te gaan, liet ik hen er langs; opa met beide handen aan het stuur en oma echt heel relaxt op de bijrijderstoels.

Ben er vervolgens op gepaste afstand achteraan blijven rijden, maar ik kwam echt niet dichterbij.... beter gezegd zij liepen van mij weg :oops: Wij zaten elkaar echt vol verbazing aan te kijken en hebben er echt hard om zitten lachen. Voordat je bij de brug bent, wordt het 100 en zelfs 70km/u... maar het oudere echtpaar had echt haast, want het gas bleef er vol op staan. Heb ze op de A1 (ondanks de korte file) dan ook niet meer gezien.

Ik moet het eerlijk toegeven..... ik ben zoek gereden door een echtpaar van gezamelijk 150 jaar oud (ruwe schatting). :?
Dit soort dingen hou ik liever altijd verborgen, maar deze kon ik echt niet voor me houden. Hoe pijnlijk ook... hahaha. Meesterlijk dit.
Ciao,
Dennis "the menace"
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

20 apr 2009, 20:36

Hahahaha Te Grappig! :))

Ik erger me dan ook mateloos aan die grijze duiven, maar dit is wel weer te waarderen, toch leuk dat je dit met ons deelt! :lol: :D :mrgreen:
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

20 apr 2009, 23:03

:lol: in 1 woord ''briljant''

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator

21 apr 2009, 06:54

Hahahaha, geweldig... Afbeelding
En....waarschijnlijk hadden ze de hoge snelheid niet eens door; in de Microcar rijden ze ook altijd volgas....
Bsim67
Be Mini
Be Mini

21 apr 2009, 11:08

Shaahaaa, laat die oudjes maar schuiven.
Ik heb hetzelfde een keer in Duitsland gehad. Een BMW 325i volgeladen met grijs haar (5x) dus zo'n 300 jaar aan mensen.... Ik reed met een R5GTTurbo achter ze aan en opa had ook een loden voetje... 210+ tot Essen toe... Moest toen afslaan maar opa ging lekker ff door. :mrgreen:

Kan het wel waarderen. Beter dat dan sukkelen achter zo'n staafmixer op 4 wieltjes...
Compressed air is GREAT!!
shopalicious
Be Mini
Be Mini

21 apr 2009, 23:24

Misschien hebben de grijze dakduifjes behoefte aan een stationsklok? Meer kans dat ze de cijfers kunnen lezen... :wink:
Afbeelding

Terug naar “Kletshoek”