Ben er van overtuigd dat het allemaal goed en wel opgelost wordt! En als ik het zo lees, dat het een erg leuk project erbij gaat worden

Succes!
Berthil wat is het probleem juist? hij gaat niet meer open of is er iets specifiek dat je kan merken?Berthil schreef: Peter en ik hebben een afspraak kunnen maken i.v.m. de reparatie en ik ben bezig om de kap gerepareerd te krijgen tegen een acceptabele prijs. De dealer heeft namelijk het liefst dat je een complete nieuwe kap van 4400 ex. BTW koopt zodat het er op zetten maar 3 uur duurt. Ik ben gisteren 2 keer naar de Keram geweest en kan niet anders zeggen dat ik daar enorm goed geholpen ben wat mijn nachtrust zeer ten goede is gekomen. Zoals het er nu naar uitziet heb ik een nieuw mechanisme zonder linnen gevonden tegen een acceptabele prijs en is de Mini op 7 mei een dag ingepland bij de dealer om het mechanisme te vervangen en het linnen over te zetten, eerder ging helaas niet. Ik moet alleen nog een paar dingen controleren voordat het definitief door kan gaan.
Die sticker moet ik ook achterop mijn Micra hebbenBerthil schreef:Eerst alle geplande mods doorvoeren op de blauwe, dan weer naar de Ring.
Liever de Nürburgring dan een trouwring
Onze sponsors