De nieuwe ... van Géraldine en Ivo - Check pag. 65!
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo, de MINI viert vandaag al weer z'n vierde verjaardag
. Deze week is ie voor het eerst APK gekeurd, heeft ie een grote beurt gehad, nieuwe achterbanden en een nieuwe voorruit (zat een flinke scheur in). Hij kan er dus weer een tijdje tegenaan
. Ik moet alleen nog steeds even een setje witte zijpinkers scoren
. Ik heb hem ook na lange tijd weer eens een uitgebreide poets-, klei en waxbeurt gegeven:

Op naar de 100.000 km
. Nog een kleine 5.000 te gaan.

Op naar de 100.000 km

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gisteren tijdens MINI's in the bush was het dan zover: de 100.000 km is bereikt
!

Alleen tijdens de garantieperiode een probleempje gehad met koelvloeistof die weglekte, verder is ie helemaal probleemloos geweest
. Superauto
! Blijft elke rit weer een genot om in te rijden en nog steeds veel leuke reacties onderweg
!
Hier nog twee fotootjes van gisteren:

Alleen tijdens de garantieperiode een probleempje gehad met koelvloeistof die weglekte, verder is ie helemaal probleemloos geweest

Hier nog twee fotootjes van gisteren:

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Gefeliciteerd Ivo, welkom bij de Club van 100+ 

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Blijft een hele nette auto! Mooi dat je er geen problemen mee hebt! Dat was helaas met onze R50 wel anders.
Veel prettige kilometers verder!
Veel prettige kilometers verder!
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thanks heren
!
@biermagnaat: Ik heb zondag bij MINI's in the Bush nog een heel stuk achter jullie ex-R50 gereden met WoK achter het stuur (tenminste, dat is toch jullie 'oude' Cooper?). Hij is in ieder geval in goede handen
.

@biermagnaat: Ik heb zondag bij MINI's in the Bush nog een heel stuk achter jullie ex-R50 gereden met WoK achter het stuur (tenminste, dat is toch jullie 'oude' Cooper?). Hij is in ieder geval in goede handen

Laatst gewijzigd door Ivo op 20 feb 2010, 22:21, 2 keer totaal gewijzigd.

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors