Pepi's New Clubman 'S'
- PEPI
- Mod virus alert!
Bericht
Jaja ik weet het zenne !
Maar er zijn een paar kleine aanpassingskes op komst... JCW voorbumper (stage II natuurlijk
), net een pekketje aangekregen met een beltline erin voor de Clubbie en de Cabbie en nog wat badgekes... Ik ben ook van plan om mijne grilleomlijsting te laaten spuiten, samen met de koplampringen en dan de Joeymod toch ne keer te proberen... Ander uitlaatje misschien ? Ben nog aan het broeden om mijn striping te veranderen... Ik zit nog vol ideeën maar ik moet het - verplicht - wat rustiger aan doen na diene IY MCSC

- PEPI
- Mod virus alert!
Bericht
Hoihoi !
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog iets gepost heb...maar toch even dit...
Mijn Clubbie gaat de verkoop in !
Er staan ongeveer een 55000 km op de teller en ziet er heden uit zoals op de onderstaande foto's
Prijs : 18900 euro (bespreekbaar)
Bij interesse graag PM of even mailen naar [email protected]

Grtz,
Peter
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog iets gepost heb...maar toch even dit...
Mijn Clubbie gaat de verkoop in !

Er staan ongeveer een 55000 km op de teller en ziet er heden uit zoals op de onderstaande foto's
Prijs : 18900 euro (bespreekbaar)
Bij interesse graag PM of even mailen naar [email protected]

Grtz,
Peter
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooie kleur ook!
Wel een pietsje jammer dat je zo inactief bent (geweest) hier op het forum.
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- PEPI
- Mod virus alert!
Bericht
Ja, dat weet maar al te goed en ik vind het zelf ook jammer. Helaas heel weinig tijd om het te blijven volgen. Maar MINI zit nog wel in m'n hart hoorFloor-is schreef:Mooie kleur ook!

Onze sponsors