IB Cooper in parkeergarage klanderij Enschede
- Olaf
- Volledig MINI minded!
- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
jaja die was het!! Cool ding man!!
kwam de garage inlopen en zag em gelijk staan! toen ik de badge zag dacht ik al dat moet er een van de club zijn
Ik zet em altijd helemaal achterin de hoek! (kunnen er geen mensen deuren tegen aan gooien!!)
ja kom er wel vaker moest bij de Mexx/Rituals winkel zijn!
Olaf
kwam de garage inlopen en zag em gelijk staan! toen ik de badge zag dacht ik al dat moet er een van de club zijn

Ik zet em altijd helemaal achterin de hoek! (kunnen er geen mensen deuren tegen aan gooien!!)
ja kom er wel vaker moest bij de Mexx/Rituals winkel zijn!
Olaf
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Toevallig sprak ik gister een mede-MINI eigenaar op de parkeerplaats van de lokale supermarkt.
Ik kwam aanrijden en op een leeg stukkie stond één MINI. Dus ik zet hem ernaast ( wel dubbel en lekker ruim
)
Kom ik terug, staat de eigenaar naar de onze te koekeloeren.
Zegt ie; ''vast geen toeval dat ie hier staat of wel''??
''Klopt, ik wil hem niet tussen al die auto's daar hebben staan, en naast een MINI is natuurlijk het leukste
Eigenaar snapte het helemaal en was precies zo
Verder nog even over MINI's staan l*llen
Ik kwam aanrijden en op een leeg stukkie stond één MINI. Dus ik zet hem ernaast ( wel dubbel en lekker ruim

Kom ik terug, staat de eigenaar naar de onze te koekeloeren.
Zegt ie; ''vast geen toeval dat ie hier staat of wel''??

''Klopt, ik wil hem niet tussen al die auto's daar hebben staan, en naast een MINI is natuurlijk het leukste

Eigenaar snapte het helemaal en was precies zo

Verder nog even over MINI's staan l*llen

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
haha we zijn dus gewoon hetzelfde allemaal 
Maargoed moeten er maar niet van die mensen zijn die hun deur tegen een andermans auto aan fl*kkeren
Daar had ik laatst ''ruzie'' met een beetje een aso vrouwtje
. Het was mooi rustig bij de supermarkt op de parkeerplaats en ik plof de MINI lekker breed dubbel op een plekkie
.
Achter mij parkeert een vrouw met dochter (?) en begint schreeuwend( terwijl ze er 2 meter vandaan staat
) tegen haar dochter te roepen hoe asociaal en stom het wel niet is om zo'n klein autotje, daar zo dubbel neer te zetten en zoveel ruimte in te nemen.....
Op dat moment opent ze de deur en, boem, zo tegen de auto die ernaast staat....
Sven: kijk mevrouw dat is precies de reden dat die kleine auto daar zoveel ruimte nodig heeft. Voor van die mensen die niet uitkijken en gewoon de deur tegen andermans auto aan gooien. U beschadigt hier iemand zijn auto, maar loopt straks rustig weg hoor... Dat vind ik pas asociaal!
(en loopt door)
Zulke irritante mensen
Ook de drempelsituatie is herkenbaar Wok....

Maargoed moeten er maar niet van die mensen zijn die hun deur tegen een andermans auto aan fl*kkeren

Daar had ik laatst ''ruzie'' met een beetje een aso vrouwtje

Achter mij parkeert een vrouw met dochter (?) en begint schreeuwend( terwijl ze er 2 meter vandaan staat

Op dat moment opent ze de deur en, boem, zo tegen de auto die ernaast staat....
Sven: kijk mevrouw dat is precies de reden dat die kleine auto daar zoveel ruimte nodig heeft. Voor van die mensen die niet uitkijken en gewoon de deur tegen andermans auto aan gooien. U beschadigt hier iemand zijn auto, maar loopt straks rustig weg hoor... Dat vind ik pas asociaal!
(en loopt door)

Zulke irritante mensen

Ook de drempelsituatie is herkenbaar Wok....

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ Olaf
Ik snap je ook helemaal, alleen moeders hè......
Normaal gesproken doe ik dat ook, of strak naast de muur/paal
Maar afgelopen week was moeders mee en was ff snel dus tsja... 
Haha zaterdag is druk idd.... Gewoon nog een verdieping naar beneden, is vaak rustiger
Ik snap je ook helemaal, alleen moeders hè......

Normaal gesproken doe ik dat ook, of strak naast de muur/paal

Haha zaterdag is druk idd.... Gewoon nog een verdieping naar beneden, is vaak rustiger

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Eigenlijk zijn we allemaal hetzelfde.
En achterin /onderaan staan alle liefhebbers van auto's die wel zorgvuldig met hun auto (en dus ook met andermans auto) omgaan.

En achterin /onderaan staan alle liefhebbers van auto's die wel zorgvuldig met hun auto (en dus ook met andermans auto) omgaan.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Onze sponsors