Menno's Clubman D..
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
ZWART !!!Menno schreef:Thanks guysdoe nog steeds mijn best.. Voor MU moet iig nog de binnenkant van mijn achterlichten gespoten worden..zwart of zilver, ben er nog niet uit

- Menno
- Volledig MINI minded!
Bericht
?
Ben wel benieuwd nl..
Wil jij daar eens een shop van maken FredFred schreef:of achterlichtrood ...Menno schreef:Thanks guysdoe nog steeds mijn best.. Voor MU moet iig nog de binnenkant van mijn achterlichten gespoten worden..zwart of zilver, ben er nog niet uit

Ben wel benieuwd nl..
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Sorry man, heb ik al meerdere keren geprobeerd bij mijn achterlichten. Kheb het ooit es gezien op een japanse mini, een oranje, heb het toen gepost in het tuning topic maareuh ... door dat topic spitten zou wel ff duren
. Stond wel gaaf hoor
.
Ik kan alleen een paar slechte voorbeelden tonen, want met wit/rode achterlichten staat het veel cooler...

Ik kan alleen een paar slechte voorbeelden tonen, want met wit/rode achterlichten staat het veel cooler...

- Menno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hmm.. is inderdaad een moeilijke
Op een rooie is het wat makkelijker denk ik..ben bang dat als ik het ga doen dat het te 'disco' gaat worden
Ik weet dat het met zwart gewoon dik zal staan maar ben ook wel benieuwd baar ps.. maar dat is ook bijna niet te shoppen volgens mij
Ik heb nog een maand de tijd

Op een rooie is het wat makkelijker denk ik..ben bang dat als ik het ga doen dat het te 'disco' gaat worden

Ik weet dat het met zwart gewoon dik zal staan maar ben ook wel benieuwd baar ps.. maar dat is ook bijna niet te shoppen volgens mij

Ik heb nog een maand de tijd

- Fred
- Volledig MINI minded!
- Menno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zondag de laatste update voor MU!
Ik heb net mijn achterichten en driving lights gedemonteerd en aan Daan gegeven. Binnenkant van mijn achterlichten worden toch weer zwart zoals bij mijn vorige lampen
De driving lights worden opnieuw gedaan, nu door de prof
en ook maar meteen de beugels enz mee gegeven om netjes te maken!
Ook net nog van Coen een sms gekregen dat er nog iets binnen is gekomen
Zondag foto's!!
Ik heb net mijn achterichten en driving lights gedemonteerd en aan Daan gegeven. Binnenkant van mijn achterlichten worden toch weer zwart zoals bij mijn vorige lampen

Ook net nog van Coen een sms gekregen dat er nog iets binnen is gekomen

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Goede keuze Menno , de binnenwerkjes van je 8erlichten zwart
..
Ben benieuwd naar de foto's van zondag ..

Ben benieuwd naar de foto's van zondag ..
Onze sponsors