Voor degenen die belangstelling hebben, stuur me een pm met je gegevens (naam en adres). Duurt wel een week, aangezien mijn pa alleen op maandag en dinsdag hoeft te werken.
gr. Charlie
Handleiding NL?
- nepnerd
- Volledig MINI minded!
Bericht

bovenste is originele formaat, de rest zijn de kopieen en zoals je ziet heb je keuze uit 2 soorten ingebonden boekjes.
ik vind zelf onderste boekje beter.
mijn pa zal nog proberen om boekje in juiste formaat te krijgen.
en sorry voor slechte kwaliteit foto, is gemaakt met gsm maar ik verzeker je dat boekjes perfect zijn

bovenste is originele formaat, de rest zijn de kopieen en zoals je ziet heb je keuze uit 2 soorten ingebonden boekjes.
ik vind zelf onderste boekje beter.
mijn pa zal nog proberen om boekje in juiste formaat te krijgen.
en sorry voor slechte kwaliteit foto, is gemaakt met gsm maar ik verzeker je dat boekjes perfect zijn
- nepnerd
- Volledig MINI minded!
Bericht
mikkie23, tripje, ronaldex, denizg, liss en rini.odette mijn pa heeft ze allemaal met ringband gedaan.
ze gaan vandaag ook al met de post mee en waarschijnlijk hebben jullie ze morgen al.
het past in de brievenbus, je hoeft er ook niet voor thuis te blijven
en thnx voor de karma
ze gaan vandaag ook al met de post mee en waarschijnlijk hebben jullie ze morgen al.
het past in de brievenbus, je hoeft er ook niet voor thuis te blijven

en thnx voor de karma

- nepnerd
- Volledig MINI minded!
Bericht
top dat jullie blij zijn met de boekjes.
ik hoop dat het formaat wel klopt en in het mapje past.
ik heb de nieuwe boekjes namelijk nog niet gezien, alles is door mijn pa gedaan.
ik heb hem namens jullie bedankt.
exemplaren voor serapsu, cbel en ulyss gaan vandaag met de post mee.
ik hoop dat het formaat wel klopt en in het mapje past.
ik heb de nieuwe boekjes namelijk nog niet gezien, alles is door mijn pa gedaan.
ik heb hem namens jullie bedankt.
exemplaren voor serapsu, cbel en ulyss gaan vandaag met de post mee.
Onze sponsors