Ben benieuwd naar de rest van de shoot
G's project 9 - JCW --> Willem is back!! ;-)
- GregBem
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
En der is sinds vandaag nog een mod onderweg uit Duitsland... Dat zijn er ondertussen al 3
En de 4e komt er ook nog aan, maar die zal wss van niet van zover komen 
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- GregBem
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Ja bedankt voor jullie bezoekjes allemaal!!
lol... Sorry dat ik niet even meer tijd nam maar had het wat drukjes en was beetje stress voormiddag geweest... 
Bedankt voor de complimentjes!
Bedankt voor de complimentjes!
- GregBem
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Zondag eens even de 250 gepiekt met de MINI... ging wel redelijk vlot maar moest de afrit nemen dus kon niet doorrijden lol... 
Toch eens dezer eens goed uittesten!
Trouwens de 12e gaat hij binnen voor een nieuwe 'mod'...
En hopelijk komen de andere 3 er ook nog aan deze week of volgende week...
Ook een Cusco kippenstok komt achteraan in de MINI, als hij past... :-)
Toch eens dezer eens goed uittesten!
Trouwens de 12e gaat hij binnen voor een nieuwe 'mod'...
En hopelijk komen de andere 3 er ook nog aan deze week of volgende week...
Ook een Cusco kippenstok komt achteraan in de MINI, als hij past... :-)
- GregBem
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Vandaag een nieuwe mod geplaatst... morgen verder aansluiten 

Ook de MU-sticker hangt erop...

Nog een paar mod's op komst...

Ook de MU-sticker hangt erop...

Nog een paar mod's op komst...
- modena
- Be Mini

Bericht
Metertjes zien er goed uit he Greg
Greg moet de stekker nemen die dicht bij het stuur zit,hadden ze mij verkeert gedaan.
Misschien wel makkelijk om te weten
Jack
Greg moet de stekker nemen die dicht bij het stuur zit,hadden ze mij verkeert gedaan.
Misschien wel makkelijk om te weten
Jack
mini cooper S chili R56 zwart met wit dak navi 19inch verlaagt beektuning jcw bumperset en stoelen leerbekleding
- GregBem
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht

Was me alleen aan het afvragen of het relatief koppel nog correct werkt als je hem gechipt hebt??
Want hij gaat deze normaalgezien in 100-108% zetten bij de overboostfunctie @ 260Nm... Hoe is jou ervaring daarmee Jack?
Als dat niet correct is, dan ga ik gewoon de G-krachtmeter in de plaats steken.. zijn ze beide mooi blauw
Nog een foto die ik had liggen... broer aan't tanken
Ja dat is niet handig idd... kzalt onthoudenmodena schreef:Metertjes zien er goed uit he Greg![]()
Misschien wel makkelijk om te weten![]()
Jack
Was me alleen aan het afvragen of het relatief koppel nog correct werkt als je hem gechipt hebt??
Want hij gaat deze normaalgezien in 100-108% zetten bij de overboostfunctie @ 260Nm... Hoe is jou ervaring daarmee Jack?
Als dat niet correct is, dan ga ik gewoon de G-krachtmeter in de plaats steken.. zijn ze beide mooi blauw
Nog een foto die ik had liggen... broer aan't tanken

Onze sponsors