Berthil, de Zwarte (Nera)
-
Ri
Bericht
Berthil,
Wat ga je nu doen?
Is echt niet mooi denk ik
Lijkt me mooier om in de works zetels een beige gedeelte te maken. Dan heb je iets exclusiefs.
Gr. Rini
Wat ga je nu doen?

Is echt niet mooi denk ik

Lijkt me mooier om in de works zetels een beige gedeelte te maken. Dan heb je iets exclusiefs.
Gr. Rini
Berthil schreef: Intussen twijfel ik of ik het Cordoba Beige moet houden. Ik heb vandaag gezien dat de Panther Black achterbank wel in de Cabrio past, de Works stoelen ga ik sowieso overzetten. De achterste beige panelen staan in bestelling omdat die nogal beschadigd zijn door het windscherm, daar kan ik ook zwarte voor nemen. Morgen misschien eens de Works stoelen en Panther Black achterbank in zetten en dan nog eens kijken, wat denken jullie?
- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ga je er een poll aan wagen?
Dat klinkt mij wel erg gaaf in de oren. Het beige interieur vind ik namelijk erg mooi staan in je zwarte cabrio, Berthil.rini.odette schreef:Lijkt me mooier om in de works zetels een beige gedeelte te maken. Dan heb je iets exclusiefs.
Ga je er een poll aan wagen?

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik zou ook de Works stoelen bekleden. Erg vet en exclusief!
Of het hele interieur overdoen, maar dat is denk ik niet waar je op zit te wachten?
iDD
Of het hele interieur overdoen, maar dat is denk ik niet waar je op zit te wachten?
iDD
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- BlackBird
- Be Mini
- Contacteer:
- Meani
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Verkopen die stoelen en dezelfde als in de blauwe erin zetten. Zit nog beter ook 

215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

Onze sponsors