ossie!!! vette rims man! en die klauwen zullen ook erg goed staan..!!
Hopelijk ga ik het reden 1 mei. Om dan een glimp van je nieuwe mods op te vangen..
Ossie's AB JCW, zie hier de pagina's van FHM maart 2011 p.91
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!
Bericht
Staat goed onder je zwarte Cooper, die Rota´s
Mooie combinatie.
Nu nog de gekleurde klauwtjes. Wordt steeds fraaier.
Groetjes, Ron

Mooie combinatie.
Nu nog de gekleurde klauwtjes. Wordt steeds fraaier.
Groetjes, Ron
- tirex
- Volledig MINI minded!
Bericht
idd ossie!!! het zijn & blijven super vette wielen man....
Gr.Mario
ossie1972 schreef:@Ragnar: De JCW-brakes staan hier klaar voor de montage. En wat zijn die rode klauwen groot!![]()
Alleen mijn monteur is op vakantie dus hier moet ik nog heeel effies op wachten.![]()
![]()
Hehe... morgen is V-Day (Velgen dag).Maaij schreef:De Rota's liggen hier op je te wachten. Schiet eens op!!!!![]()
Dan s'avonds wat foto's posten. Want daar zitten jullie natuurlijk op te wachten.![]()
@tirex: Daar weet je alles van he?
idd ossie!!! het zijn & blijven super vette wielen man....

Gr.Mario
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
gaaf Ossie!!!! coole eye-catchers
Nice rims
leuke banner
gr, PC

leuke banner

gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
De mini staat er weer mooi bij met die nieuwe schoenen.
Vrijdag maar eens van dichtbij bekijken.
(misschien moeten we maar een nieuwe kalender maken met al die mod's)
Annet

De mini staat er weer mooi bij met die nieuwe schoenen.
Vrijdag maar eens van dichtbij bekijken.
(misschien moeten we maar een nieuwe kalender maken met al die mod's)

Annet

- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
@Mario: hehe...ik heb nu ook echte tirex wielen.
Volgens mij komen deze ook bij jou vandaan, wat ik begrepen heb.
Echt heel vet idd, en super licht!! Het lijkt wel of hij nu wat soepeler stuurt.
@Ivo: bedankt man!:D
@PC & BMW X3: Altijd heerlijk om complimentjes van de dames te mogen ontvangen..
@ulyss: Deze driver stickers heb ik via Gekko-stripes besteld, ze zijn iets van €8,00 ps.
Ik heb ze toch maar eraf gehaald, ben niet zo'n sticker mens. Was leuk om even te proberen.
Wat betreft de kalender voor 2010, moet ik nog even voorzichtig zijn met de beloftes. Het rommelt al een tijd in onze branche, onlangs net een reorganisatie overleefd.
Na de zomer zal ik hierover meer vertellen, maar ik heb het idee dat het wel goed komt.

Volgens mij komen deze ook bij jou vandaan, wat ik begrepen heb.
Echt heel vet idd, en super licht!! Het lijkt wel of hij nu wat soepeler stuurt.

@Ivo: bedankt man!:D
@PC & BMW X3: Altijd heerlijk om complimentjes van de dames te mogen ontvangen..

@ulyss: Deze driver stickers heb ik via Gekko-stripes besteld, ze zijn iets van €8,00 ps.
Ik heb ze toch maar eraf gehaald, ben niet zo'n sticker mens. Was leuk om even te proberen.

Wat betreft de kalender voor 2010, moet ik nog even voorzichtig zijn met de beloftes. Het rommelt al een tijd in onze branche, onlangs net een reorganisatie overleefd.
Na de zomer zal ik hierover meer vertellen, maar ik heb het idee dat het wel goed komt.

-
Ri
Bericht
Ik hoop het, want de huidige editie was een succes, en ziet er fantastisch uit.
Volgend jaar hoop ik er op tijd bij te zijn, zodat we er zelf op staan
Volgend jaar hoop ik er op tijd bij te zijn, zodat we er zelf op staan

ossie1972 schreef: Wat betreft de kalender voor 2010, moet ik nog even voorzichtig zijn met de beloftes. Het rommelt al een tijd in onze branche, onlangs net een reorganisatie overleefd.
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Vandaag de Rota's in gewaxed met Rimwax van Smartwax.
Echt super spul, ik hoef nu nooit meer een (zure) velgenreiniger te gebruiken. Gewoon shampoo en water met een borstel.
Ook beschermend tegen pekel en oxidatie.
De velgen worden natuurlijk wel vuil, maar het is antistatisch waardoor de remstof zich niet hecht aan de velg.
Een aanrader voor iedereen die zuinig is op zijn gepolijste, chromen of gelakte rims.

Echt super spul, ik hoef nu nooit meer een (zure) velgenreiniger te gebruiken. Gewoon shampoo en water met een borstel.
Ook beschermend tegen pekel en oxidatie.
De velgen worden natuurlijk wel vuil, maar het is antistatisch waardoor de remstof zich niet hecht aan de velg.
Een aanrader voor iedereen die zuinig is op zijn gepolijste, chromen of gelakte rims.

Onze sponsors