Is geen reden herem. schreef:heb BBQen ik rijdt nog steeds met de audi

Ikke!Aldwin schreef:
Wie had er op Google Maps gezien dat er bij de Mac 47 parkeerplaatsen waren??
wordt interessant voor de MiniDonalds, misschien ff bellen dat ze er iemand verkeer laten regelen van Traffic Support!![]()
nog iemand vanuit het zuiden via Eindhoven voor een treintje?
Daarom denk ik dat we nog een plan B nodig hebben als ze ons zouden wegsturenossie1972 schreef:Als iedereen minstens een hamburger koopt, dan hebben ze geen reden om ons weg te sturen.
Al heb ik wel eens gehoord dat ze het wel in staat zijn. Damn, wat een opkomst!!![]()
Ossie
Dat in ieder geval want we zijn al met net zoveel mensen als parkeerplaatsen. Daarvan zijn er al een aantal bezet door andere gasten en we moeten wel allemaal kunnen parkeren natuurlijk!NicoJ schreef:Daarom denk ik dat we nog een plan B nodig hebben als ze ons zouden wegsturenossie1972 schreef:Als iedereen minstens een hamburger koopt, dan hebben ze geen reden om ons weg te sturen.
Al heb ik wel eens gehoord dat ze het wel in staat zijn. Damn, wat een opkomst!!![]()
Ossie![]()
Grtz
Goed idee want dat ligt aan de overkant, dus is aan te lopen.Getzz schreef:Heeft Renova geen plek?
Op de site staat dat Renova tot 18:00 open is. Volgens mij hebben zij een heel groot hek dus ben bang dat dat het niet word...Sepp schreef:Goed idee want dat ligt aan de overkant, dus is aan te lopen.Getzz schreef:Heeft Renova geen plek?
Vrijdagavond is toch koopavond, dus Renova is dan toch open?
Misschien iemand van te voren ff peilen of ze er geen bezwaar tegen hebben?
Onze sponsors