Mini-familie groeit met Speedster
- MMJWORKS
- 4 op een rij!
Bericht
nee hoor
Mini-vrienden.... ik vind het erg jammer al die "vreemde" modellen er bij. Dit is geen Mini meer. Ik ben bang dat BMW een beetje problemen heeft met het uitbreiden aan de onderkant van hun modelprogramma. Daar gebruiken ze het merk Mini voor. Deze auto is heel erg mooi getekend, maar haal het Mini logo en de skirts rondom de wielen er af en je plakt er zo een of ander japans merk op. Het is net alsof je een bloedmooie vrouw introduceert als nieuwe collega terwijl je weet dat diezelfde collegae haar totaal niet zien zitten. Dan ben je vanwege de schoonheid snel de kern vergeten en geef je toe. Ik zeg: Mini mensen... wij geven hier niet aan toe!
-
Ri
Bericht
Haha, dat had ik ook al gezien

Blont-007 schreef:Dat je dat ziet!
coendek schreef:ze hadden hem bij auto express gespiegeld.... heb hem ff terug gedraaid...
rini.odette schreef:Maar aan de foto's te zien zijn ze er blijkbaar nog niet aan uit aan welke kant we moeten tanken![]()
Gr. Rini
- jstuyts
- Mod virus alert!
Bericht
Ik denk dat ze ietskes te ver gaan met de modellenreeks... de clubman kon eigenlijk prima, gezien het verleden, de SUV kan dus écht niet, en deze is op zich geinig, als hij maar de echte mini kenmerken krijgt... Weet dat het maar een schets is, maar daar gaat het om... En niet de koplampen van een Porsche Boxter gebruiken in plaats van de echte ronde koplampen van Mini...

Onze sponsors