"aanslag" op de koninklijke familie!
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
De betreffende auto staat al 3 jaar op het kenteken van de eigenaar. Er zouden volgens Omroep Gelderland vier doden zijn en meer dan 10 gewonden.
Er wordt ook onderzoek gedaan in/aan de auto door de Explosieve Opruimings Commando vanwege een mogelijke aanslag.
Wat me trouwens opviel is dat er een 'agent' op de auto afkwam met op zijn rug het woord 'POLICE' en dat kennen we hier in Nederland niet echt. Kijk gerust nog eens naar het filmpje om die man (met dat POLICE op z'n rug) te zien.
Bizar!
Er wordt ook onderzoek gedaan in/aan de auto door de Explosieve Opruimings Commando vanwege een mogelijke aanslag.
Wat me trouwens opviel is dat er een 'agent' op de auto afkwam met op zijn rug het woord 'POLICE' en dat kennen we hier in Nederland niet echt. Kijk gerust nog eens naar het filmpje om die man (met dat POLICE op z'n rug) te zien.
Bizar!

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Arjan, die is van de Koninklijke marechaussee (dat staat namelijk boven het Police....
)
De stoet was 20 minuten later op die plek dan in het draaiboek stond, volgens insiders had de man de route van de bus gevolgd. Waardoor het vermoeden van opzet steeds sterker wordt.

De stoet was 20 minuten later op die plek dan in het draaiboek stond, volgens insiders had de man de route van de bus gevolgd. Waardoor het vermoeden van opzet steeds sterker wordt.
- shopalicious
- Be Mini
Bericht
En weer zijn we sprakeloos, wat één idioot teweeg kan brengen.
Daarom, geniet van elke dag (ik weet het, cliché, maar wel waar).
Daarom, geniet van elke dag (ik weet het, cliché, maar wel waar).

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Dat één (2) zo'n gestoorde zoveel verdriet kan veroorzaken. Idd dit is niet iets wat in Nederland gebeurd. Maar helaas komt alles dichterbij..........
Waanzin , wat drijft iemand tot zoiets.... Er was er toch ook 1 uit het raam gesprongen, maar daar hoor ik niets meer over......
Wim, (TBL)? Heb jij nog wat details......?
gr, PC
Waanzin , wat drijft iemand tot zoiets.... Er was er toch ook 1 uit het raam gesprongen, maar daar hoor ik niets meer over......
Wim, (TBL)? Heb jij nog wat details......?
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Onze sponsors