OEM xenon of aftermarket xenon?sscooper schreef:heb op al mn mini s als 8000 kelvins gestoken en nooit problemen gehad.. nu ook 8000 kelvin in mn cooper s en no probs... wel zien dat je niet de goeikoopste lampen neemt want daar kan natuurlijk iets minder aandacht aan besteed zijn ..
zeker niet aan de lamp (glas) komen bij het plaatsen maar dat zal wel geweten zijn zeker !![]()
Xenon
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- sscooper
- 4 op een rij!
Bericht
de originele oem xenonblokken van de R56 met aftemarket lampen natuurlijk ... merk weet ik niet juist...
Polo GTI Cup Edition schreef:OEM xenon of aftermarket xenon?sscooper schreef:heb op al mn mini s als 8000 kelvins gestoken en nooit problemen gehad.. nu ook 8000 kelvin in mn cooper s en no probs... wel zien dat je niet de goeikoopste lampen neemt want daar kan natuurlijk iets minder aandacht aan besteed zijn ..
zeker niet aan de lamp (glas) komen bij het plaatsen maar dat zal wel geweten zijn zeker !![]()
de originele oem xenonblokken van de R56 met aftemarket lampen natuurlijk ... merk weet ik niet juist...

- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Lampjes kun je gewoon via ebay of marktplaats kopen. Deze zijn er in verschillende kleuren.
Hoe hoger het getal des te sneller verandert het van wit naar blauw en dan naar paars.
Heb mijn lampjes van xenon ook van marktplaats. Heb voor 80 euro 2 lampjes kunnen kopen en bij de dealer vragen ze 125 euro voor 1 lampje....en die zijn er al twee stuk en van die van marktplaars nog geen
:D
Maar blauwer staat inderdaad wel iets beter en zeker met lenskoplamp!

Hoe hoger het getal des te sneller verandert het van wit naar blauw en dan naar paars.

Heb mijn lampjes van xenon ook van marktplaats. Heb voor 80 euro 2 lampjes kunnen kopen en bij de dealer vragen ze 125 euro voor 1 lampje....en die zijn er al twee stuk en van die van marktplaars nog geen

Maar blauwer staat inderdaad wel iets beter en zeker met lenskoplamp!

- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb 2 losse D2C xenon lampen liggen maar ik krijg de originele lampen niet los van de starter...
Zijn dit van die Xenstart/Xenarc lampen of kan je het lampje wel op de één of andere manier wel van het metalen blok afhalen?
groet,
Peter
Zijn dit van die Xenstart/Xenarc lampen of kan je het lampje wel op de één of andere manier wel van het metalen blok afhalen?
groet,
Peter
- koenos
- One wheel wonder
Bericht
Heeft al ooit iemand een poging gedaan om het stadslicht (12V 5W) te veranderen in Xenon lampen?
Met onze karretjes krijg je maar foutmeldingen met de LED dus zoeken we maar andere oplossing ;-)
Zo volgens de OEM parts te zien zou het misschien ook met een Xenon H8 fitting wel passen?
Nummer 5 van de onderstaande tekening, lijkt wel te passen voor een nummer 3.

Met onze karretjes krijg je maar foutmeldingen met de LED dus zoeken we maar andere oplossing ;-)
Zo volgens de OEM parts te zien zou het misschien ook met een Xenon H8 fitting wel passen?
Nummer 5 van de onderstaande tekening, lijkt wel te passen voor een nummer 3.

- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zou voor de mistlichten wel xenons steken, maar de standlichten lijkt het mij overdreven!
Die dingen geven amper licht, ga je er ff 100en euros aan uitgeven om er xenons in te steken?
Zoek goede LEDs of lampjes, ze bestaan! (en als je ze vindt, laat maar iets weten
)
Die dingen geven amper licht, ga je er ff 100en euros aan uitgeven om er xenons in te steken?
Zoek goede LEDs of lampjes, ze bestaan! (en als je ze vindt, laat maar iets weten

- Minilex
- 4 op een rij!
Bericht
@Koenos, een H8 mistlamp in een T10 behuizing zetten gaat niet lukken je stadslicht en mistlamp zullen veranderen in een
aquarium, en zeker als je een xenon lamp er in gaat zetten is het vragen om moeilijkheden, 10000 volt en water gaan niet zo goed samen
Ik zou een goede LED lamp aanschaffen en die in je stadslicht zetten, de beteren zijn voorzien van een stukje elektronica en daardoor zul je geen foutmeldingen krijgen en de lichtopbrengst is erg goed.
Kijk maar eens bij ultraleds.co.uk of bij leds-buy.nl
aquarium, en zeker als je een xenon lamp er in gaat zetten is het vragen om moeilijkheden, 10000 volt en water gaan niet zo goed samen

Ik zou een goede LED lamp aanschaffen en die in je stadslicht zetten, de beteren zijn voorzien van een stukje elektronica en daardoor zul je geen foutmeldingen krijgen en de lichtopbrengst is erg goed.
Kijk maar eens bij ultraleds.co.uk of bij leds-buy.nl
Onze sponsors