Die kleur is wel wat voor jou Coen.coendek schreef:jammer... NET niks...
Tja...ik ben toch een echte "BRG-lover", maar ik vind dit meer 'boswachtersgroen'.rini.odette schreef:Sorry, maar die uni-kleur op de foto vind ik niks.
Metallic is zoveel mooier.
Misschien dat het in het echt meevalt, maar ik denk dat de kleur lang niet zo mooi is als de vertrouwde BRG![]()
X2, bij die naam horen minstens splitters en een exclusieve spoilert, lager onderstel, ... kortom iets unieksducks schreef:Leuk zo'n special edition, maar het is natuurlijk gewoon een slap aftreksel. De GP was iets bijzonders. Dit is een JCW met een ander kleurtje en wat badges.
En nog een paar Recaro's a la Audi RS4. Ik vraag me al een tijdje af waar de Recaro's voor de R56 blijven.Fred schreef:X2, bij die naam horen minstens splitters en een exclusieve spoilert, lager onderstel, ... kortom iets unieksducks schreef:Leuk zo'n special edition, maar het is natuurlijk gewoon een slap aftreksel. De GP was iets bijzonders. Dit is een JCW met een ander kleurtje en wat badges.
Geen af fabriek jcw met een ander kleurken ...
Stiekem toch een klein fototoestel binnensmokkelenGregBem schreef:Ben benieuwd... dit is maar een zielige photoshop dus in't echt is hij mss wel cool... Ik ben benieuwd wat ik volgende week donderdag op de internationale MINI conventie ga te zien krijgen want wij worden zelfs gefouilleerd op fototoestellen enzo dus mss een preview van de Crossman ofzo? :d zal deze daar ook wel zien denk ik!
Onze sponsors