Jean-Pierre schreef:blackmini schreef:Animo voor een rondje toeren:
-Niels
-BlackMini
-Jean-Pierre (wie weet)![]()
Tot vanavond allemaal!
greetz
komop jongens, meer mensen die willen toeren???

stukkie toeren is nooit verkeerd denk alleen dat de groep wat groot isNiels schreef:komop jongens, meer mensen die willen toeren???Jean-Pierre schreef:blackmini schreef:Animo voor een rondje toeren:
-Niels
-BlackMini
-Jean-Pierre (wie weet)![]()
Tot vanavond allemaal!
greetz
Valt wel mee hoor, we kwamen zondagmiddag om 13:30 uur aan en een uur later zat ik via het wereldwijde web te werken. Het heeft alleen lang geduurt voor ik iedereen weer ging vervelen met mijn onzinnige commentaar.Blont-007 schreef:So hé jij hebt het lang volgehouden zonder PC320d touring schreef:Ik wilde eigenlijk ook gaan, maar 4200km retour is net iets te veel van het goede.![]()
rini.odette schreef:Berthil kan vanavond zijn leren achterbank meenemen voor mij![]()
Helaas kan ik zelf niet, en wil de vrouw ermee verrassen zondag. Ze is een weekendje weg.
Wie zou de bank mee naar huis willen nemen, zodat ik hem morgen of zondag even op kan komen halen.
Voorschieten hoeft niet, betaling geschied per bank![]()
Moet wel regio Breda zijn. Den Bosch mag trouwens ook, want daar moet ik zondag toch zijn om een uur of 2.
Stephan en Gerard hebben al PM, want die wonen het dichts bij voor mij![]()
Bedankt alvast.
Gr. Rini
mooi dat het geregeld is rini anders had ik em wel meegenomen voor je hoorrini.odette schreef:Stephan,
Bedankt voor de snelle reactie en het meenemen van de achterbank![]()
Ik zie je morgen. Bel van tevoren wel even, want weet niet eens waar je woont in Terheijden![]()
Gr. Rini
Onze sponsors