marss
BIG Mc event
- Mcs Stephan
- One wheel wonder

Bericht
.en dacht tot 21 uur totdat ik daar aankwam
En de fotoshoot ja het was rustig denk knal even paar foto'tjes niet echt fotoshoot waardig mja
Daarom heb ik ze ook niet in m'n topic gezet
binnenkort even een echte fotoshoot houden
Haha ja ik weet het maar ik was niet alleen, vandaar dat ik ook niet zolang kon blijvenAldwin schreef:@Mcs Stephan... Makro is tot 22 u open![]()
maar 'n fo(u)to shoot bij 't Makro bord![]()
mss de volgende meet bij een Makro (genoeg plek!)
Greetz Aldwin
security manager Makro
En de fotoshoot ja het was rustig denk knal even paar foto'tjes niet echt fotoshoot waardig mja
Daarom heb ik ze ook niet in m'n topic gezet
binnenkort even een echte fotoshoot houden
- jp en peggy
- One wheel wonder

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Next time!! Ennuh die PC-mod staat super
bij jullie UJ!!
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Ik heb Peggy gemistjp en peggy schreef:wat een opkomst weer!!!! helemaal top, leuke mensen gesprokengr jp
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
-
RiniRi
Bericht
Hoorde dat er indaad ook nog een setje wielen onder lag verscholen. En nog veel meer.
Die MINI van Berthil lag zo vol, dat er geen plek meer was voor de hoofdsteunen.
En die achterbank is voor mij. Heb hem zojuist opgehaals bij StephanBlont-007 schreef:Nee dat is: Ik heb mijn wagen volgeladen, vol met MINI spullen!rini.odette schreef:Zo, te zien heel wat gemist. Vond het echt balen dat ik verhinderd was![]()
Coen en Damaris beide met de MINI zag ik op de foto's. Top![]()
He, dit is een gave achterbank![]()
Gr. Rini
Hoorde dat er indaad ook nog een setje wielen onder lag verscholen. En nog veel meer.
Die MINI van Berthil lag zo vol, dat er geen plek meer was voor de hoofdsteunen.
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Glad vergeten, die hoofdsteunen
Ik was al blij dat ik alles mee heb kunnen krijgen in de Cabrio, 4 velgen en een complete achterbank en een armsteun
Was een leuke meet
Zo veel Mini's dat ik auto's twee keer door McDrive heb zien rijden om nog een keer al die Mini's te bekijken
De Cabrio trekt wel minder aandacht dan de Blauwe

Ik was al blij dat ik alles mee heb kunnen krijgen in de Cabrio, 4 velgen en een complete achterbank en een armsteun
Was een leuke meet
Zo veel Mini's dat ik auto's twee keer door McDrive heb zien rijden om nog een keer al die Mini's te bekijken
De Cabrio trekt wel minder aandacht dan de Blauwe
- Sepp
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Een hele mooie cabrio. Bijzonder smaakvol en rijkelijk gevuld, echter je blauwe racemonster is iets
waarvan elke autoliefhebber hartslag 300 krijgt. MINI liefhebber of wat voor ander autoliefhebber dan ook.
Niet te vergelijken. Een andere dimensie zeg maar. Voor jou heel normaal, voor de meesten een icoon!

"We've got a thing that's called...MINI love"
Tja...Berthil...je zwarte S Cabrio is een MINI waarvan iedere MINI liefhebber staat te smullen.Berthil schreef:Glad vergeten, die hoofdsteunen![]()
Was een leuke meet
De Cabrio trekt wel minder aandacht dan de Blauwe![]()
Een hele mooie cabrio. Bijzonder smaakvol en rijkelijk gevuld, echter je blauwe racemonster is iets
waarvan elke autoliefhebber hartslag 300 krijgt. MINI liefhebber of wat voor ander autoliefhebber dan ook.
Niet te vergelijken. Een andere dimensie zeg maar. Voor jou heel normaal, voor de meesten een icoon!

"We've got a thing that's called...MINI love"
- R04dRunneR
- Leerling Mini lid

Bericht
Olla,
Zo dat was een behoorlijke opkomst vrijdag.
Er staan echt hele mooie Mini's tussen. Het tunning en modding virus begint wel 'n beetje grip te krijgen op me
Is dat een goed of slecht teken
Is er misschien animo voor een NewMiniClub Kart dag ofzo (ff checken of er intressen is voor dat ik een topic open in Events 2009) ? Legaal 'n portje race
O ja en hier wat
van vrijdag:

Tot de volgende meet
[edit]Jammer van de die (R)Opels[/edit]
Zo dat was een behoorlijke opkomst vrijdag.
Er staan echt hele mooie Mini's tussen. Het tunning en modding virus begint wel 'n beetje grip te krijgen op me
Is er misschien animo voor een NewMiniClub Kart dag ofzo (ff checken of er intressen is voor dat ik een topic open in Events 2009) ? Legaal 'n portje race
O ja en hier wat

Tot de volgende meet
[edit]Jammer van de die (R)Opels[/edit]
It's good to have speed limits, then there is something to go above and beyond!
Onze sponsors