Hallo beste Mini-rijders,
Ik ben al een tijdje lid. Alleen heb ik nooit echt de tijd genomen me even voor te stellen. Mijn naam is Remco, ik ben 34 jaar en ik woon in Almelo. Toen de Mini uitkwam was dit gelijk mijn droomauto. Het heeft even een paar jaartjes geduurd maar ik rijd er nu alweer bijna een 1,5 jaar mee. Ik heb een droon uit laten komen. Dit is erg leuk. Dit gun ik iedereen. Als je een droom hebt, ga ervoor. Af en toe moet je jezelf niet afvragen "hoe" Ruim 2 jaar geleden heb ik mijn eigen bedrijf opgezet, Dit was vanaf ht begin erg succesvol. Zo heb ik mijn droom uit laten komen. Ik kan hier nog meer verhalen over vertellen. Bekijk mijn Mini maar eens op mijn profiel.
Als jullie meer over mij willen weten, dan hoor ik dat graag.
Hartelijke groet,
Remco
Een droom is uitgekomen!
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Welkom Remco en helemaal gaaf dat je zo opgaat in je MINI-droom.
Ik snap je gevoel helemaal. Ik heb ook eerst 3 jaar op afstand van een MINI moeten dromen voordat ik na alles-op-alles te hebben gezet eindelijk m'n eerste MINI kon gaan rijden. Inmiddels rijd ik al een jaar in m'n tweede. Inderdaad dromen moet je najagen en uit proberen te laten komen.
Ik snap je gevoel helemaal. Ik heb ook eerst 3 jaar op afstand van een MINI moeten dromen voordat ik na alles-op-alles te hebben gezet eindelijk m'n eerste MINI kon gaan rijden. Inmiddels rijd ik al een jaar in m'n tweede. Inderdaad dromen moet je najagen en uit proberen te laten komen.

"We've got a thing that's called...MINI love"
- BRG
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Hey Remco, welkom terug.
Nu die mooie MINI eens wat vaker laten zien hoor!!

Nu die mooie MINI eens wat vaker laten zien hoor!!
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- shopalicious
- Be Mini
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooie Mini
En inderdaad,hij staat al weer te koop

En inderdaad,hij staat al weer te koop

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__