G's project 9 - JCW --> Willem is back!! ;-)
- Meani
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
250
Begrijp ik nou goed dat je nog niet helemaal op z'n top zat?? Lache hoor

Begrijp ik nou goed dat je nog niet helemaal op z'n top zat?? Lache hoor

215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- modena
- Be Mini
Bericht
Bij mij gaat hij een heel stuk over de 100% greg en ik heb de parameters op WORKS staan(de mijne is ook Beek gechipt maar dat wist je wel he).
Jack
Jack
mini cooper S chili R56 zwart met wit dak navi 19inch verlaagt beektuning jcw bumperset en stoelen leerbekleding
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Gaan ze dan altijd over de 100? Want dan komt dat door de Beek tuning e... Zou ook niet over de 108 mogen gaan...modena schreef:Bij mij gaat hij een heel stuk over de 100% greg en ik heb de parameters op WORKS staan(de mijne is ook Beek gechipt maar dat wist je wel he).
Jack

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- modena
- Be Mini
Bericht
Of ik nu de sportknop gebruik of niet hij komt altijd even ver,ik heb het ook geprobeert met de parameters op cooperS maar dan slaat tie wel heel ver door.
Dus hoe tie het precies berekend weet ik ook niet maar het werk wel leuk.
Lijkt meer op een turbodruk meter.
Jack
Jack
mini cooper S chili R56 zwart met wit dak navi 19inch verlaagt beektuning jcw bumperset en stoelen leerbekleding
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

Ga het in ieder geval uitproberen... als het tegenslaagt dan vervang ik hem door de G-krachten...
G.
Met de sportknop heb je niet meer koppel e jack...modena schreef:Of ik nu de sportknop gebruik of niet hij komt altijd even ver,ik heb het ook geprobeert met de parameters op cooperS maar dan slaat tie wel heel ver door.
Jack

Ga het in ieder geval uitproberen... als het tegenslaagt dan vervang ik hem door de G-krachten...

G.
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Lol, die foto.. Was erop aan't wachten 
Getrokken na C&C Road Trip en dacht niet dat Greg mij ging laten tanken, stond erg slecht en jah..
Meters zijn wel cool, ze staan leuk!
Uwe sticker is ook wel vét geplakt! Ben echt stom geweest van ne rode te pakken

Getrokken na C&C Road Trip en dacht niet dat Greg mij ging laten tanken, stond erg slecht en jah..

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Kheb al ne nieuwe besteld bij Ida... Want er zitten bellekes in... mss moogde hem van mij overkopen lolGeoBem007 schreef:Lol, die foto.. Was erop aan't wachten

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
MINI blijft opt werk slapen vannacht...
op de operatietafel... 
Heb een aantal kabels van de pioneer terug mooi weggeborgen en moest mijn airbagstoring oplossen die ik nog steeds had...
Om hem extra te verwennen heb ik er -nu ik toch bezig was- ook ineens de gear shift indicator ingezet... Morgen verder aansluiten en weer in elkaar zetten! (zelf, uiteraard
) 

Heb een aantal kabels van de pioneer terug mooi weggeborgen en moest mijn airbagstoring oplossen die ik nog steeds had...
Om hem extra te verwennen heb ik er -nu ik toch bezig was- ook ineens de gear shift indicator ingezet... Morgen verder aansluiten en weer in elkaar zetten! (zelf, uiteraard

Onze sponsors