Sinds een paar weken hebben wij een Cooper S.
Super tevreden en rijd prima
2de hands aangekocht en is pas 2 jaar oud.Had amper 15200 kilometer en als nieuw uiteraard.
De meeste opties zitten er op of zo goed als bijna alles.
Heeft leder,xenon,17",navi,glazen dak en zo veel meer.Wat hij zeker niet heeft is donkere achterruiten en verwarmde zetels.
Ondertussen ook een vitamine kuurtje gekregen en heeft op Heinz zen testbank 216pk en 302Nm.
Inimini Black S
- geertm1969
- Mod virus alert!
Bericht
Met de beste wil van de wereld maar ik kan momenteel er nog geen foto's op plaatsen omdat ik nieuw ben.Hoe plaatsen jullie die trouwens waar komt die gallerij vandaan
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom! 
Veel plezier met je MINI en we zijn natuurlijk erg benieuwd naar de foto's
Je kunt in je eigen gallery, zie bovenaan de pagina, foto's uploaden en dan via de link die je dan onder de afbeelding krijgt de foto's hier op het forum plaatsen
Succes!

Veel plezier met je MINI en we zijn natuurlijk erg benieuwd naar de foto's

Je kunt in je eigen gallery, zie bovenaan de pagina, foto's uploaden en dan via de link die je dan onder de afbeelding krijgt de foto's hier op het forum plaatsen

Succes!
- geertm1969
- Mod virus alert!
- geertm1969
- Mod virus alert!
Bericht
He bedankt voor de possitieve reactie.Heb ook al zitten nadenken over een verlaging.De wagen heeft geen sportophanging je kon die weg laten of zo iets of veranderen in comfort.Dus ik vrees een beetje dat de wagen weer zeer hard gaat rijden.Iemand ervaring?
Laatst gewijzigd door geertm1969 op 08 mei 2009, 10:23, 1 keer totaal gewijzigd.
- geertm1969
- Mod virus alert!
Bericht
Ja maar rijd die dan niet harder.Heb ook een Citroen C2 VTS en ik kan u verzekeren dat die echt hard rijd en daardoor ook alles snel begint te rammelen of los begint te komen.Ik vergelijk een citroen van kwalitiet niet met een mini maar dit zou ik echt wel jammer vinden
- geertm1969
- Mod virus alert!
Bericht
zie dat u van Ingelmunster bent.waar hebt u de wagen laten verlagen en wat was de kostprijs?
Onze sponsors