In aantocht: zwaardere BMW-diesel voor MINI
- Pimmeke
- One wheel wonder
Bericht
Hopelijk is heel wat stiller dan die Peugeotratelaar. Want wat herrie maakt die motor toch. Ik kan er maar niet aan wennen. Een BMW-diesel staat bekend voor zijn smeüige loopcultuur iets wat je van de "moderne" tractor van Peugeot niet kan zeggen. Laat maar komen die motor !!! Dat ze zie die Peugeotmotor maar in de achtertuin van Sarkozy kegelen en heeft ie een sterke grasmaaier !! Jippieee !
- sscooper
- 4 op een rij!
Bericht
heb mn mijn R56 echt geen last van ratels of dieselsound eigenlijk .. best content van maar is percies de ene R56 tegen de andere die er last van heeft... mijn motor draait lekker soepel en smooth..
bwa is zien wat ervan komt eh die nieuwe D works
denk dat die diesel works nog meer als een mazoetstoof of tractor zal klinken zenePimmeke schreef:Hopelijk is heel wat stiller dan die Peugeotratelaar. Want wat herrie maakt die motor toch. Ik kan er maar niet aan wennen. Een BMW-diesel staat bekend voor zijn smeüige loopcultuur iets wat je van de "moderne" tractor van Peugeot niet kan zeggen. Laat maar komen die motor !!! Dat ze zie die Peugeotmotor maar in de achtertuin van Sarkozy kegelen en heeft ie een sterke grasmaaier !! Jippieee !

bwa is zien wat ervan komt eh die nieuwe D works

- MartijnDuif
- Leerling Mini lid
Bericht
Verbouwing 1.6D
Ja nu ga ik twijfelen, wel of niet verbouwen mijn 1.6D naar een 2.2 HDI of misschien past de 2.7V6 er wel in... Zoek alleen nog iemand die dit wel eens gedaan heeft. Andere motor met ecu in een auto bouwen.
Martijn
Martijn
Onze sponsors