Goed bezig Greg

Nog met zwarte velgen naar the Infield?

Motorisch natuurlijkGregBem schreef:Wat bedoel je daarmee? motorisch?werner schreef:Oké hou ik je aanGregBem schreef:
Hier gaan we weer...Op de testbankdag, met plezier!
![]()
Maar wat zijn de aanpassingen nu buiten het jcw pakket?
Ik heb er standaard al 211 (lees 205) e! Dan kan je toch makkelijk aan 250 geraken met een goede remap...werner schreef:Motorisch natuurlijkGregBem schreef:Wat bedoel je daarmee? motorisch?werner schreef: Oké hou ik je aan![]()
Maar wat zijn de aanpassingen nu buiten het jcw pakket?hoe kom je anders in godsnaam aan 250PK.
Hey Wannes, heb jij de uwe na PPE op de bank bij Heinz gezet dan? Voordien was geen probleem e, tis enkel nadien dat het niet lukt! Maar Stef ging voor mij een afspraak proberen maken op de bank van een vriend van hem in DE waar het wel kan...wannes schreef:vette waarden kerel! Heb idd ok datzelfde probleem bij de stef op de bank...de mijne had daar toen ook zo een zwakke STD waarde...en toen heb ik ook maar besloten van hem te laten tunen.
We zijn er toen een paar uur aan bezig geweest , en er kwamen nooit deftige grafieken uit...uiteindelijk besloten om er mee te gaan rijden ...en echt een "bom" op wielen nu...
ik vind het enkel spijtig dta we geen dftige grafieken hebben ....wat ik niet begrijp is waarom mijn kar bij heinz wel 211pk had ( toen had hij zelfs nog maar 5000km)en wel gemeten kon worden.....
ik verschiet wel van de gedachtengang van 250 pk ....mijn schoonbroertje heeft de zijne bij beek laten doen (S) en die komt op een 230 pk , en ik heb de indruk dat we tamelijk dicht bij elkaar blijven... al weet ik natuurlijk niet op welke toerentallen hij schakeld....ik trek nooit door tot in het rood, vind dat niet echt nodig, mijn kar heeft koippel te over nu...kan makkelijk bij 90 in zijn zes zetten en beginnen accelereren tot het einde. Is een beetje een minicorvette nu![]()
ik beleef enorm plezier aan de works nu..zou niet meer met een "gewone" kunnen rijden
Hey Hans, ik heb nog geen andere IC... Ben wel over aant denken om dat te doen, zal de cijfers zeker ten goede komen!Hans schreef:Gaaf Greg!ga maar alvast nieuwe banden kopen..
Heb jij nu ook die grote IC van Beek eronder zitten?
En idd tijd voor een rollenbankdag of Speedy Mini
Onze sponsors