niet 100% exacte kopie....
ze gaan zoveel mogelijk naar kopie ontwerpen....
binnenkort maar is ff fotootjes gaan maken (van GP tellers dus)...
Coen doet niet mee omdat voor de r56 geen complete sets te krijgen zijn...
Omdat ik toch die tellertjes snel erin wil pleuren, is mijn planning om de Groupbuy 20 mei te sluiten,
kijken of we die 5 stuks halen....
1. WoK R50 (complete set, GP color scheme)
2.
3.
4.
5.
Tacho Design
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
1. WoK R50 (complete set, GP color scheme)
2. Shadow_Breaker (complete set, GP color scheme)
3.
4.
5.
2. Shadow_Breaker (complete set, GP color scheme)
3.
4.
5.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welke foto's?
Ze worden zo gemaakt. Dit zijn dus schijven voor de dubbele tellers op het stuur van de 1e gen. De witte rand rond de display gaat niet volgens de maker. Verder heeft het geen zin om de schijven doorzichtig te maken op de GP plekken aangezien de originele toerenteller en snelheidsmeter op die plekken ook niet doorzichtig (verlicht) zijn. Dit is dus het beste compromis tussen GP look en gebruik van originele tellers. 100% krijg je het pas als je echt de echte GP tellers gaat plaatsen en dat heb ik al eens gedaan voor 800 Euro.
Ze worden zo gemaakt. Dit zijn dus schijven voor de dubbele tellers op het stuur van de 1e gen. De witte rand rond de display gaat niet volgens de maker. Verder heeft het geen zin om de schijven doorzichtig te maken op de GP plekken aangezien de originele toerenteller en snelheidsmeter op die plekken ook niet doorzichtig (verlicht) zijn. Dit is dus het beste compromis tussen GP look en gebruik van originele tellers. 100% krijg je het pas als je echt de echte GP tellers gaat plaatsen en dat heb ik al eens gedaan voor 800 Euro.
- wlevels
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Onze sponsors