R53 PW JCW (OEM+)
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Geen idee of het duur is......
http://cgi.ebay.de/Original-MINI-John-C ... 7C294%3A50
Idem en weet ook niet of dit origineel R53 is, maar volgens mij waren R56 Works remmen nog een tikkie beter
Anyone?? 
http://cgi.ebay.de/komplette-Bremsanlag ... 7C294%3A50
Alle mods op het lijstje zijn gaaf, dus laat maar komen
http://cgi.ebay.de/Original-MINI-John-C ... 7C294%3A50
Idem en weet ook niet of dit origineel R53 is, maar volgens mij waren R56 Works remmen nog een tikkie beter

http://cgi.ebay.de/komplette-Bremsanlag ... 7C294%3A50
Alle mods op het lijstje zijn gaaf, dus laat maar komen

- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Verlaging for sure! Jammer van de jcw vleugel, dan zie ik liever de mcs spoiler die je nu hebt. Als jij er maar blij mee bent
denizg schreef:
![]()
![]()
Point made guys!Knoop doorgehakt! We gaan voor de JCW spoiler!!
![]()
Nu nog eentje vinden in het zwart!
Op de planning:
JCW spoiler
JCW remmen
Verlagingsveren
GP IC
Nu is de vraag welke eerst.... JCW spoiler of JCW remmen..

Verlaging for sure! Jammer van de jcw vleugel, dan zie ik liever de mcs spoiler die je nu hebt. Als jij er maar blij mee bent

- Deniz
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik loop vanochtend zo naar mijn auto toe en wat zie ik? Extreem grote en vlek vogelpoep. Was echt kijhard geworden!!
Ook op zo een mooie plek ffs.. Had zeker diarree

Dus ik moest vandaag wel de MINI wassen anders gaat het zo lekker in mijn lak zitten, alhoewel het op mijn A-paneel zat..
Spullen..

Lekker soppen!

FF nog wat foto's van mijn nieuwe VDO metertjes..

En ff een fotoshoot na het wassen..

Dat was het weer... heb ook een filmpje gemaakt van mijn uitlaat.. maar dat wil nog niet echt werken..

Dus ik moest vandaag wel de MINI wassen anders gaat het zo lekker in mijn lak zitten, alhoewel het op mijn A-paneel zat..
Spullen..

Lekker soppen!

FF nog wat foto's van mijn nieuwe VDO metertjes..

En ff een fotoshoot na het wassen..

Dat was het weer... heb ook een filmpje gemaakt van mijn uitlaat.. maar dat wil nog niet echt werken..
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
net zoals ik me hem voorstelde in mijn gedachten 
en wat een verschil tegenover standaard
We moeten binnenkort nog eens afspreken als we allebij tijd hebben voor een shootje en voor een tunnel ritje gelijk de vorige keer
Was toch lekker met het dakje open. maar nu wil ik eens achter die dikke works rijde

en wat een verschil tegenover standaard

We moeten binnenkort nog eens afspreken als we allebij tijd hebben voor een shootje en voor een tunnel ritje gelijk de vorige keer

Was toch lekker met het dakje open. maar nu wil ik eens achter die dikke works rijde

- Deniz
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thanks guys,
@Sven: Klopt, ik blijf ze voorlopig houden. DuelL's gaan anders een vermogen kosten en jah, ben onlangs aangehouden omdat ik geen kentekenplaat had dus maar een stickert voor nu. Kijken hoe lang ik dit kan volhouden
@Shadow: Standaard zag ie er vrij 'tam' uit jah
Je had vorige keer bij moeten zijn met tunnelcruise!!1 Maar inderdaad ff een keertje weer eens hier ergens meeten ik heb wel een aantal locaties voor een fotoshoot. Maar dan alleen wanneer jij een beetje klaar bent met het modden natuurlijk
@Marss: Ben bang dat ik het niet lang uithoud! Lijkt wel of ik nu meer plisie tegenkom nu ik een stickert er op heb zitten
Ze duiken opeens uit elke hoek op!!
@Rem: Is goed hoor.. wel een R8 V10 toch?
@Jbcola: moet even kjiken of ik enkel veren ga nemen of een hele schroefset.. Ik neig naar het eerste.. kostentechnisch wat realiseerbaarderop korte termijn.
1 dag later MINI weer dirty.. vooral achterkant

@Sven: Klopt, ik blijf ze voorlopig houden. DuelL's gaan anders een vermogen kosten en jah, ben onlangs aangehouden omdat ik geen kentekenplaat had dus maar een stickert voor nu. Kijken hoe lang ik dit kan volhouden

@Shadow: Standaard zag ie er vrij 'tam' uit jah

@Marss: Ben bang dat ik het niet lang uithoud! Lijkt wel of ik nu meer plisie tegenkom nu ik een stickert er op heb zitten

@Rem: Is goed hoor.. wel een R8 V10 toch?

@Jbcola: moet even kjiken of ik enkel veren ga nemen of een hele schroefset.. Ik neig naar het eerste.. kostentechnisch wat realiseerbaarderop korte termijn.
1 dag later MINI weer dirty.. vooral achterkant

Onze sponsors