Ducks MCS DS -> p169 Weer op de weg
- ducks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Het is maar een tussenstap naar het echte werk, maar dat hok moest echt omlaag
Combinatie van prijs en de goeie verhalen die ik er over hoor. Dan ook nog eens de camberplaten bij die er standaard op zitten. Leek me wel een goeie dealdenizg schreef:Nog een specifieke rede om voor BC-Racing te gaan ipv de andere..?
Het is maar een tussenstap naar het echte werk, maar dat hok moest echt omlaag
- GregBem
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Mooi zo Olaf! Jij staat ook niet stil precies... lol 
Striping is wel lekker origineel, ook al moet ik ze wel eerst eens in't echt zin op DS...
Wel respect!!
EN vette dempers heb je daar... Heb zelf ook getwijfeld voor setje met camberplaten zoals de Clubsport van KW, maar dat zou wel iets té hard rijden blijkbaar...
G.
Striping is wel lekker origineel, ook al moet ik ze wel eerst eens in't echt zin op DS...
EN vette dempers heb je daar... Heb zelf ook getwijfeld voor setje met camberplaten zoals de Clubsport van KW, maar dat zou wel iets té hard rijden blijkbaar...
G.
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- ducks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
te hard? ken dat?
Ligt vooral aan hoe de camperplaten gelagerd zijn. De race platen is vaak metaal op metaal. Maakt veel herrie en je bent je vullingen kwijt voordat je de straat uit bent. Maar je kan ze ook met kunstof krijgen. Nadeel hiervan is wel weer dat ze vaak iets hoger zijn.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
vet!
[web]http://www.unicron.us/tf1984/toypix/jazz.htm[/web]

Die Porsche van hier boven kwam ik deze week tegen ter hoogte van Driemond. Prachtig!
iDD
[web]http://www.unicron.us/tf1984/toypix/jazz.htm[/web]
Die Porsche van hier boven kwam ik deze week tegen ter hoogte van Driemond. Prachtig!
iDD
- Mitchell
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- GregBem
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
... al vind ik het wel strakker staan op wit, maar aan Olaf zijn goede smaak te kennen zal het zeker mooi zijn! haha
Ik zal vrijdag mijn woorden wellicht terugtrekken als ik hem zie! lolMac Mini schreef:greg - Staat net zo goed als op silver..GregBem schreef:Mooi zo Olaf! Jij staat ook niet stil precies... lol
Striping is wel lekker origineel, ook al moet ik ze wel eerst eens in't echt zin op DS...Wel respect!!
G.
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
maar Olaf en smaak???
GEINTJE OLAF..
zo en nu stop ik met vervuilen van je topic.
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
Morgen?? of bedoel je volgende week..GregBem schreef: Ik zal vrijdag mijn woorden wellicht terugtrekken als ik hem zie! lol... al vind ik het wel strakker staan op wit, maar aan Olaf zijn goede smaak te kennen zal het zeker mooi zijn! haha
maar Olaf en smaak???
GEINTJE OLAF..
Onze sponsors