Zal wel erg goed rijden

Idd de turbodruk is zeker aangepast... Ik voelde idd wel dat hij wat warmer staat... Morgen eens naar Stef mailen voor een Forge intercooler... En anders even langs beek, lijkt me idd een strak plan...Bsim67 schreef:Allereerst: dikke vette congrats Greg. Superstrak die kar van U!
Is door de tuning ook de turbodruk omhooggegaan? (kan bijna niet anders....) Dan zeker gelijk een grotere IC monteren..... Het is n.l. zo dat bij iedere 0,1 bar toename van de turbodruk, de krachten in het blok kwadrateren....... Enne, je pingelgrens schiet ook omlaag door een grotere IC.
Infield masters: Have as much fun as you can!!
Wel ik moet toegeven dat hij maar weinig onder de 100% staat tegenwoordig... lol... nog maar eens een bewijs dat er effetief veel vermogen bijgekomen is (lees koppel)...Jurgen schreef:En staat je koppelmetertje nu constant op 108%?![]()
Haha... Nee dat is niet het geval maar als ze te weten komen dat ik voor MINI werk ga ik er wel een goeie draai aan moeten geven vrees ik want dacht dat er iets in de spelregels stond dat mensen die voor MINI werkten niet mochten meedoen... lolJurgen schreef:Proficiat greg
Maar ik zo het gevoel dat ze hun eigen personeel voortrekken![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor hij verdient er te staan
Onze sponsors