Ik vind het beter staan, die nieuwe, alleen komen de uitlaten iets minder mooi uit of lijkt dat alleen maar zo???
BMW Z3 & VW Passat - Z3 nieuws p24
- rem.
- Bijna verslaafd

Bericht
tis idd geen heeeel groot verschil maar je ziet het wel, betere foto's volgen als ik de uitlaten beetje naar achter heb gekregen
één van de dagen ff soldeerbout pakken en uitlaat sier stukken beetje naar achteren brengen
komt wel goed
gr remke
zou nooit iemand dood schieten hoor jurgenJurgen schreef:Schiet me dood maar ik zie het niet
tis idd geen heeeel groot verschil maar je ziet het wel, betere foto's volgen als ik de uitlaten beetje naar achter heb gekregen
ja idd, dacht dat je het ni zag op de fotoSven schreef:Jawel, kijk maar goed
Ik vind het beter staan, die nieuwe, alleen komen de uitlaten iets minder mooi uit of lijkt dat alleen maar zo???
gr remke
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
- rem.
- Bijna verslaafd

Bericht
donderdag avond gaat ie binnen bij car clean, vrijdag staat ie blinkend op mij te wachten. Hij wordt helemaal gepolierd en komt een teflon laag overheen om hem te beschermen, kap wordt helemaal prof gereinigd en behandeld zodat het water er minder snel kan in dringen, interieur wordt ook helemaal gestofzuigd, ...
zaterdag ben ik hem paar uurtjes kwijt, uitlaten worden verlengd zodat ze weer perfect hangen tegenover de nieuwe diffuser
nieuwe velgen zijn normaal voor volgende maand, denk dat het echte S4 velgen maar in antraciet (mat) gaan worden...
hier nog enkele foto's van zaterdag... met een collega A4 cabrio

trouwens genomen met men nieuwe Nikon D60
gr remke
zaterdag ben ik hem paar uurtjes kwijt, uitlaten worden verlengd zodat ze weer perfect hangen tegenover de nieuwe diffuser
hier nog enkele foto's van zaterdag... met een collega A4 cabrio

trouwens genomen met men nieuwe Nikon D60
gr remke
- rem.
- Bijna verslaafd

Bericht
lekker comfi nu en heb geen zin men rijstijl aan te passen aan de Belgische K. wegen
vlam nu overal over
hij gaat nog wel eens naar Heinz als ie niet deftig verkocht geraakt ...
(voor een stage 1 > 195PK en 324NM ipv 163PK en 225NM)
gr remke
hoeft ni meteen naar beneden voor mijjbcola schreef:Ligt dat hok nu nog niet dichter bij moeder aarde??![]()
(voor een stage 1 > 195PK en 324NM ipv 163PK en 225NM)
gr remke
- rem.
- Bijna verslaafd

Onze sponsors