Tijdens de overvloedige regenval van de laatste tijd hebben ruitenwissers hun nut weer bewezen...
Maar nu het af en toe spettert wil ik de interval tijd van de
ruitenwissers instellen.
Bij onze andere auto hebben we hier een draaiknop op de richtingaanwijzer voor.
Weet iemand of dit bij de MINI op de een of ander manier ook mogelijk is?
Ruitenwissers
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- marcelclemens
- Bijna verslaafd
Bericht
Weet ik, achteraf had ik een regensensor moeten nemen. Maar ja, dat kan achteraf niet meer.
En nee, geen Japanner of Koreaan, maar een Renault.
(die we nu niet meer hebben.)
Maar mn vader heeft een MG TF160 en die heeft het ook zo'n instelmogelijkheid.
P.S. MINIJCW: ik zie dat je uit Eindhoven komt. Volgende week ga ik naar NL elftal in Phillips stadion, weet je toevallig nog een veilig plekje om
mn MINI te parkeren?
En nee, geen Japanner of Koreaan, maar een Renault.
(die we nu niet meer hebben.)
Maar mn vader heeft een MG TF160 en die heeft het ook zo'n instelmogelijkheid.
P.S. MINIJCW: ik zie dat je uit Eindhoven komt. Volgende week ga ik naar NL elftal in Phillips stadion, weet je toevallig nog een veilig plekje om
mn MINI te parkeren?
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Tsssss nooit eerder opgemerkt
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Ben er vandaag pas achtergekomen dat de wissers op de stand continue bij stilstaan op interval wissen.MINIJCW schreef:
De mini heeft alleen 3 standen naar boven: interval, continue, en snel, en naar beneden drukken om een keer te laten vegen.
Tsssss nooit eerder opgemerkt

gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Brullie
- 4 op een rij!
Bericht
Blijft een BMW hè?! BMW heeft dit in alle jongere modellen (zonder regencensor) gebouwd...wel grappig dat er pas nu achter komt...
By the way...de computer kan aangepast worden door de dealer. Zo kan b.v. de snelheid van de wissers afhankelijk van de rijsnelheid worden aangepast. In de constante wissen stand, iets sneller gaan wissen bij hogere snelheden en andersom, worden ingesteld....tis maar dat je het weet...
Of dit bij echt alle modellen kan?...weet ik niet, maar in de pre-facelifts i.i.g. wel...
Greetz, Hans...

By the way...de computer kan aangepast worden door de dealer. Zo kan b.v. de snelheid van de wissers afhankelijk van de rijsnelheid worden aangepast. In de constante wissen stand, iets sneller gaan wissen bij hogere snelheden en andersom, worden ingesteld....tis maar dat je het weet...

Of dit bij echt alle modellen kan?...weet ik niet, maar in de pre-facelifts i.i.g. wel...
Greetz, Hans...

!!! ENJOY THE MINI LIFESTYLE !!!
- BenCooper
- 4 op een rij!
Bericht
tot onze verbazing heeft onze mini maar 2 standen, langzaam en snel. Wanneer het dus plenst is de snelle stand nou niet echt snel te noemen als bij andere auto's, kan dit kloppen ??MINIJCW schreef:Laat me raden, de andere auto is een Japanner of een Koreaan![]()
De mini heeft alleen 3 standen naar boven: interval, continue, en snel, en naar beneden drukken om een keer te laten vegen. Hier was dus een regensensor goed uitgekomen
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors