Hi allemaal,
Ik zit nu al (voordat ik de auto heb) te denken over bonnet striping, zwart wel te verstaan. Wat denken jullie?
Zou het mooi zijn? Als ik het doe, weet iemand dan bedrijven die dit doen? Als ik zelf moet gaan plakken zullen ze van frustratie wel op de voorruit terecht komen.
En ik wil een chromen tankdop. Kan ik dat zelf? zo ja...waar kan ik dit dan het beste kopen?
Alvast bedankt voor de reacties.
groet
Johan
Wannabe Mini rijder
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Is zeker een meevaller van die xenonlampen
. Die dingen kosten volgens mij een eurootje of 1300 en geven niet alleen meer licht, maar maken het neusje ook net wat dikker
.
Zwarte bonnet striping gaat zeker gaaf staan bij je MINI. Daarvoor kan ik je Gekko Stripes aanraden (forumnaam Kuijt). Die levert voor een mooie prijs topkwalititeit stickers en ik kan uit ervaring vertellen dat het plakken echt heel goed zelf te doen is.

Zwarte bonnet striping gaat zeker gaaf staan bij je MINI. Daarvoor kan ik je Gekko Stripes aanraden (forumnaam Kuijt). Die levert voor een mooie prijs topkwalititeit stickers en ik kan uit ervaring vertellen dat het plakken echt heel goed zelf te doen is.

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
en als je het niet zelf durft/kan (like me), is BadSMini ook op dit forum om het voor je te plakken.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Veel plezier met je nieuwe aanwinst Johan
En wat is het toch mooi in het hoge noorden,of niet

En wat is het toch mooi in het hoge noorden,of niet

Gr. Johnny