Heeft iemand ervaring met een plaatbodem maken?
Ik heb de achterbank verwijdert dus is er nu een lelijk uitzicht op de bodemplaat.
vr. gr.
Boudie
Plaatbodem maken.
- gilles
- Mod virus alert!
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Er schijnt ook een afdekgordijn te zijn zoals in stationcars, maar dat is dus wat anders dan een laadvloer. Die zou moeten staan in de officiële accessoirelijst van MINI (maar misschien niet in Nederland).
Deze op mini2.com heeft zelf zo'n cover gemaakt.
Edit: netjes gevonden van Gilles, ook best een optie voor mij als mijn kinderen niet meer mee rijden. Die van plastic is makkelijk te monteren en laat zelfs de achterste gordelpunten over voor de Schroth gordels welke ik ook heb
, maar tapijt er over is het mooiste.
Laat even weten als je misschien die van plastic gaat bestellen, misschien wil ik er ook wel één en dan kunnen we misschien bezorgkosten besparen.

Deze op mini2.com heeft zelf zo'n cover gemaakt.
Edit: netjes gevonden van Gilles, ook best een optie voor mij als mijn kinderen niet meer mee rijden. Die van plastic is makkelijk te monteren en laat zelfs de achterste gordelpunten over voor de Schroth gordels welke ik ook heb

Laat even weten als je misschien die van plastic gaat bestellen, misschien wil ik er ook wel één en dan kunnen we misschien bezorgkosten besparen.

- Boudie
- Mod virus alert!
Bericht
Denk dat ik voor de simpelste oplossing voorlopig ga.
Gewoon ff een tapijtje op de bodem plaat.
Dan hou ik wel het "probleem" van geluidsisolatie.
Bedankt Mannen !

http://northamericanmotoring.com/forums ... eat+delete
Gewoon ff een tapijtje op de bodem plaat.
Dan hou ik wel het "probleem" van geluidsisolatie.
Bedankt Mannen !

http://northamericanmotoring.com/forums ... eat+delete
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Hans je kunt zien dat jij light-weight expert bent geworden met die GP.
Ik zou het echter van MDF-hout maken en dan bekleden. Dat is ook *redelijk* licht en stevig genoeg. In eerdere auto's heb ik MDF gebruikt om custommade hoedenplank te maken (er pasten geen speakers in de rare vorm van de hoedenplank).
Let wel op dat je dan een goede ondersteuning onder de plaat maakt, zodat het niet doorzakt als er een keer iets zwaars op komt te liggen.
Ik zou het echter van MDF-hout maken en dan bekleden. Dat is ook *redelijk* licht en stevig genoeg. In eerdere auto's heb ik MDF gebruikt om custommade hoedenplank te maken (er pasten geen speakers in de rare vorm van de hoedenplank).
Let wel op dat je dan een goede ondersteuning onder de plaat maakt, zodat het niet doorzakt als er een keer iets zwaars op komt te liggen.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors