Wat zou jij kiezen: Clubman of X5 of M3 ? Besluit genomen!!!
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Mol
- Nieuw Lid
Bericht
Bedankt !!
10 jaar geleden heb ik ook nog een knalrode mini, een automaat, gehad.
Heb veel spijt gehad, dat ik deze verkocht heb...
Vanaf het moment dat ik de eerste Clubman op de weg tegenkwam, was ik verkocht.. die wilde ik hebben, iets ruimer dan de hatch, en nog iets specialer.
De Range Sport kan je nergens kwijt, is duur op alle vlak en is een doorn in het oog van vele mensen.
Daarom back to my roots en ik doe gewoon mijn zin, een Clubmannetje dus.. in pepper white met zwart dakje. Begin juni zou ik hem al hebben.. ben eens benieuwd naar de reactie bij mijn vrienden en familie.. Zij weten nog niks.
Mijn dochtertje van 9 is wel al op de hoogte van mijn aankoop en voor haar ben ik een "coole papa"
Grtz
10 jaar geleden heb ik ook nog een knalrode mini, een automaat, gehad.
Heb veel spijt gehad, dat ik deze verkocht heb...
Vanaf het moment dat ik de eerste Clubman op de weg tegenkwam, was ik verkocht.. die wilde ik hebben, iets ruimer dan de hatch, en nog iets specialer.
De Range Sport kan je nergens kwijt, is duur op alle vlak en is een doorn in het oog van vele mensen.
Daarom back to my roots en ik doe gewoon mijn zin, een Clubmannetje dus.. in pepper white met zwart dakje. Begin juni zou ik hem al hebben.. ben eens benieuwd naar de reactie bij mijn vrienden en familie.. Zij weten nog niks.
Mijn dochtertje van 9 is wel al op de hoogte van mijn aankoop en voor haar ben ik een "coole papa"
Grtz
- Sicco
- Bijna verslaafd
Bericht
Leuk verhaal, Mol. Doe je goed. Je dochter heeft er verstand van. Ik denk dat je van je vrienden en kennissen heel veel complimentjes zult krijgen. Overigens, ook van gewone onbekende omstanders zul je veel positief commentaar krijgen, althans, dat is mijn ervaring. Erg leuk allemaal.
Maak veel leuke en veilige kilometers.
Groetjes van Sicco.
Maak veel leuke en veilige kilometers.
Groetjes van Sicco.
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Mooi je zult veel reacties krijgen
Succes met wachten in elk geval.
En als je heb hebt horen we er graag meer over

Succes met wachten in elk geval.
En als je heb hebt horen we er graag meer over

Onze sponsors