6+7 juni 2009: 4-landenrit
- BlackBird
- Be Mini
- Contacteer:
- Miniboard
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb startnummer 121 en starttijd 8.01 gekregen, mijn kenteken klopt wel (is idd van mijn TT) maar volgens de organisatie is mijn voertuig een Mini Cooper
. Denk dat er iets niet goed is gegaan, zal ze eens mailen
.
Jammer Hans
, maar waarschijnlijk kreeg je al wat angst dat je de TT niet zou kunnen volgen

Jammer Hans

- BlackBird
- Be Mini
- Contacteer:
- Miniboard
- Volledig MINI minded!
Bericht
.
Maar het gezelligst is toch dat we met de de 4 Mini's en de TT bij elkaar in de buurt vertrekken en een beetje bij elkaar blijven hangen. Aangezien we toch niet voor de overwinning gaan (vorig jaar nr honderd zoveelst
) stel ik voor om met z'n allen om 7.45 te vertrekken? of is dat te vroeg voor Werner en Peet
.
Ton en ik zijn al om 7.00 aanwezig zijn i.v.m. de kletspraatjes en het bewonderen van het andere meerijdende spul
.
Wat vinden jullie van het voorstel, samen uit samen thuis is ook een deel van de gezelligheid en maakt het navigeren ook wat makkelijker
.
Maar als er equipes zijn die voor de overwinning willen gaan zou ik zeggen 'go for it'
Oeps das vroeg, liggen wij nog teBlackbird schreef:Startnummer 66, starttijd 7:33 en een vrijwaringsclausule, jeetje.

Maar het gezelligst is toch dat we met de de 4 Mini's en de TT bij elkaar in de buurt vertrekken en een beetje bij elkaar blijven hangen. Aangezien we toch niet voor de overwinning gaan (vorig jaar nr honderd zoveelst

Ton en ik zijn al om 7.00 aanwezig zijn i.v.m. de kletspraatjes en het bewonderen van het andere meerijdende spul

Wat vinden jullie van het voorstel, samen uit samen thuis is ook een deel van de gezelligheid en maakt het navigeren ook wat makkelijker

Maar als er equipes zijn die voor de overwinning willen gaan zou ik zeggen 'go for it'

Onze sponsors