Mijn dank is groot!
De klauw voor is een makkie, achter weet ik niet. Betreft achter ook alleen de blokken. Misschien nog de schijf. Dat moet ik nog even bekijken. Het schijnt beter te zijn om beide te vervangen, of dit ook echt het geval is weet ik niet.CooperS-indiblue schreef:Alleen de blokken schijnt vrij easy te zijn, maar de complete klauw weet ik niet precies.
Achter net zo eenvoudig als voor.Raymond schreef:De klauw voor is een makkie, achter weet ik niet. Betreft achter ook alleen de blokken. Misschien nog de schijf. Dat moet ik nog even bekijken. Het schijnt beter te zijn om beide te vervangen, of dit ook echt het geval is weet ik niet.CooperS-indiblue schreef:Alleen de blokken schijnt vrij easy te zijn, maar de complete klauw weet ik niet precies.
Neem het setje zaterdag wel mee, kan je het me even laten zienwerner schreef:Achter net zo eenvoudig als voor.Raymond schreef:De klauw voor is een makkie, achter weet ik niet. Betreft achter ook alleen de blokken. Misschien nog de schijf. Dat moet ik nog even bekijken. Het schijnt beter te zijn om beide te vervangen, of dit ook echt het geval is weet ik niet.CooperS-indiblue schreef:Alleen de blokken schijnt vrij easy te zijn, maar de complete klauw weet ik niet precies.
Let wel op als de blokken al bijna op zijn dan zal de handrem al eens strakker gesteld zijn.
Als dit zo is dan moet je bij nieuwe blokken de kabel weer losser zetten, anders krijg je de nieuwe er niet tussen
Er zit toch geen schroefdraad op de remcupcilinderMini Power schreef:Je zult achter de remzuigers in moeten drukken, hier heb je officieel speciaal gereedschap voor nodig.
Je moet ze indrukken en tegelijk draaien, dan gaan ze pas weer naar binnen.
Dat heb ik dan wel weer tot mijn beschikking. Vraag de eigenaar van het gereedschap wel even om te bekijken of ik het diploma remmen vervangen mag halen....Mini Power schreef:Je zult achter de remzuigers in moeten drukken, hier heb je officieel speciaal gereedschap voor nodig.
Je moet ze indrukken en tegelijk draaien, dan gaan ze pas weer naar binnen.
Enorm bedankt Maaij !! Dit ziet er te doen uit wel. Even een datum prikken voor de actie. De schijven inmiddels ook binnen.Maaij schreef:Ik zag dit op NAM. Misschien hebt je er wat aan :
http://www.northamericanmotoring.com/fo ... hp?t=38346
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors