Vandaag een "Johny-mod" gemonteerd, maar toch wel geinig.
Bij het sluiten en openen volgt respectievelijk een "bliep" en bliep bliep" signaal
Heb dit van Berthil overgenomen.
En ook handig. Zet je niet per ongeluk je auto open bij het in de broekzak stoppen van je autosleutel.
Vanavond even onder de motorkap gepoetst
Wat een verschil zeg. Jammer genoeg geen foto gemaakt van "before"
Heb het het "Motor Make Up" gedaan, wat ik bij Broekhuizen automaterialen heb gehaald.
THNX Gerard,
Had hem ongeveer een half uurtje voor de meet nog even snel gewassen.
Heb een hekel aan een vuile MINI
En de velgen doe ik zeker 1 keer per week even wassen.
Ik heb dat spul bij Broekhuizen automaterialen gehaald (motor make-up).
Was wel iets van € 15,- maar dan heb je ook een flinke bus, waar je wel een tijdje mee kan doen.
De airco deed het al een tijdje niet
Gisteren met een kennis van mij die in de airco wereld zit even erna gekeken.
Het was gelukkig niet de compressor, want die draaide gewoon
Hij heeft het hele systeem leeg getrokken (zat slechts 30gr in van de vereiste 415gr).
Even onder druk gezet, om te kijken of er een lek zat. Op 20 bar zat er een klien lekje, waardoor de meter terugliep naar 18 bar. Daarna was het dicht, dus waarschijnlijk een rubber o-ringetje.
Daarna het systeen vacuum gezogen, en vervolgens afgevuld met koudemiddel incl. een beetje olie en fluor.
De fluor moet er voor zorgen dat als er een lek is, dat je kunt zien waar die zit, maar aangezien het systeem nu niet aan de 18bar zit moet het geen probleem zijn.
Gisteren werkte het allemaal weer perfect
Het mooiste van alles: Kosten € 43,- voor het koudemiddel
Gr. Rini
Laatst gewijzigd door Rini op 13 jun 2009, 10:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Vandaag even de badgeholder gemonteerd.
Die lag al enige tijd te wachten, en vandaag maar even tijd gemaakt om de bumper eraf te halen en de badgeholder te monteren