Hallo allemaal,
Mijn naam is Samantha maar vaak noemen ze me Sam.
Ik ben 35jr jong en sinds 02-01-09 (na lang zeuren) de trotse bezitster van een Mini Cooper.
Helemaal gelukkig was ik met mijn mini, maar manlief wilde toch wat meer power.
Zodoende hebben we na 4 maanden onze Mini Cooper verkocht en er een Mini Cooper S voor terug gekocht.
Hier Samantha,....
- sambb
- Nieuw Lid
- Contacteer:
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Hi Samantha
Welkom (voor de 2e keer dan...). Veel plezier op het forum. En dan hopelijk met leuke verhalen, ipv storingen.
't Is op het moment ietsje rustiger op het forum, omdat er in Engeland ergens een feestje van 50 jaar MINI gaande is ofzo... MINI United op circuit Silverstone waar nogal wat leden naar toe zijn.
Wellicht tot een keer op een meeting.
Groet,
Robert
Welkom (voor de 2e keer dan...). Veel plezier op het forum. En dan hopelijk met leuke verhalen, ipv storingen.
't Is op het moment ietsje rustiger op het forum, omdat er in Engeland ergens een feestje van 50 jaar MINI gaande is ofzo... MINI United op circuit Silverstone waar nogal wat leden naar toe zijn.
Wellicht tot een keer op een meeting.
Groet,
Robert
- @mr
- Bijna verslaafd
Bericht

Welkom.. en ik kan de wens van je man heeeeeeeeeel goed begrijpen.
We are back againRobert schreef: 't Is op het moment ietsje rustiger op het forum, omdat er in Engeland ergens een feestje van 50 jaar MINI gaande is ofzo... MINI United op circuit Silverstone waar nogal wat leden naar toe zijn.

Welkom.. en ik kan de wens van je man heeeeeeeeeel goed begrijpen.

- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- shopalicious
- Be Mini
Onze sponsors