14 juni 2009: 2e edite Waterlandtour
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Kijk zo gaat het de goede kant op, maar we missen nog wel wat defintieve aanmelding dus zou zeggen meld je aan!!!!!
gr.
floris
@ sid, voor jou heb ik nog wel een achtbanenboek over hoor
gr.
floris
@ sid, voor jou heb ik nog wel een achtbanenboek over hoor

Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
We horen het wel of je kan
gr.
floris
de rit zal richting Gouda gaan Everlyne.Everlyne schreef:Waar gaat de rit precies heen ?
Ik weet nog niet of ik vrij ben anders lijkt het mij ok erg leuk !!
We horen het wel of je kan

gr.
floris
- Dave Joyce
- Enthousiast
Bericht
Mensen meld je aan voor deze geweldige rit, echt geloof me hier wil je gewoon bij zijn, wie heeft er ooit met z'n mini achterste voren op een pontje gestaan?? leuke route langs een mooi landschap. een goeie organisatie kort om hier MOET je bij zijn
Dus tot 14 juni.
groeten Dave.

Dus tot 14 juni.
groeten Dave.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
mensen aangezien over 3 weken de waterlangtour weer zal gaan starten willen wij jullie vriendelijk vragen om binnen nu en anderhalve week door te geven of jullie definitief meegaan.
Zoals al eerder vermeld als we onder de 20 MINI's blijven gaat het feest niet door!!
Dus mensen reageer aub deze keer zodat we de lijst up to date kunnen houden en wij niet onze tijd verdoen met organiseren
gr.
floris & PPCS
Zoals al eerder vermeld als we onder de 20 MINI's blijven gaat het feest niet door!!
Dus mensen reageer aub deze keer zodat we de lijst up to date kunnen houden en wij niet onze tijd verdoen met organiseren

gr.
floris & PPCS
- MINICooper R
- One wheel wonder
- topless works
- Nieuw Lid
Bericht
ik wil ook graag meerijden, het is voor mij de eerste keer. waar en hoelaat is het startadres
life is to short not to have fun!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
!!
We zijn er zeker bij , mijn 1e rit in deze club gaan we niet missen
Count me in Floris
Wie had het over afhakenrini.odette schreef:Hey Gerard.
Je was de eerste, dus nu niet afhaken hey!!
Gr. Rini
inim schreef:Hah nu bijt ik de spits af ..
Was er vorige keer niet bij , maar ziet er goed uit die topic ..
Dus ik heb wel intresse , nog wel O.V.B
Groet Gerard

We zijn er zeker bij , mijn 1e rit in deze club gaan we niet missen
Count me in Floris

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
laat me maar weten of het je uitkomt zodat ik je op de lijst kan zetten.
gr.
floris
het startadres is in Heemstede (naast Haarlem) en we zullen zo rond 11.00 uur starten denk ik.topless works schreef:ik wil ook graag meerijden, het is voor mij de eerste keer. waar en hoelaat is het startadres
laat me maar weten of het je uitkomt zodat ik je op de lijst kan zetten.
gr.
floris
- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Oh, het schiet niet echt op met de definitieve aanmeldingen.. En dan ga ik me ook nog afmelden.. Ik kan helaas niet, mijn opa viert zijn verjaardag dan...Sorry...
Onze sponsors