Origineel vond ik hem ook ja... moet idd nog even kijken of ik het aan durf!Jurgen schreef:Het eerste, tweede vind ik nogal vloeken eerlijk gezegd, wel orgineler, maar komt niet goed uit vindek.
Mitchell's R56 MCS => Logo gestolen ! >:(
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha nog steeds lekker bezig Mitchell !!
Hij is erg dik aan het worden man , cool .
Heb jou of je bakkie nog steeds niet gespot in Zwalloew , vaag zo groot is het niet .
Groet Gerard
Hij is erg dik aan het worden man , cool .
Heb jou of je bakkie nog steeds niet gespot in Zwalloew , vaag zo groot is het niet .
Groet Gerard
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
@ inim; Haha ja net op MU een hoop nieuwe ideeën opgedaan natuurlijk dus ik kan weer even tegenaan! Ik heb jou ook nog maar 1 keer gezien in het dorp, wel raar idd
@ kwiebje; Zo iets als hierboven?
Ow en uhm... jurgen jij bedoelde toch ook het ontwerp met het grijs en zwart, ik was namelijk het bericht aan het aanpassen terwijl jij poste
Gr. Mitchell

@ kwiebje; Zo iets als hierboven?

Ow en uhm... jurgen jij bedoelde toch ook het ontwerp met het grijs en zwart, ik was namelijk het bericht aan het aanpassen terwijl jij poste

Gr. Mitchell
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

Zeg maar euh... die kapjes zijn toch een beetje flexibel? Blijft die verf daar wel opzitten?? Ik heb ook nog lopen denken om ze zwart blinkend te spuiten maar dacht niet dat het kon... (ga ik ook niet meer doen want kga terug voor matte velgen...)
Dit vind ik wel heel vet...!Mitchell schreef:

Zeg maar euh... die kapjes zijn toch een beetje flexibel? Blijft die verf daar wel opzitten?? Ik heb ook nog lopen denken om ze zwart blinkend te spuiten maar dacht niet dat het kon... (ga ik ook niet meer doen want kga terug voor matte velgen...)
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors