Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- Coen
- Be Mini

Bericht
Is dit niet wat voor je race Mini?
http://new.minimania.com/web/Item/BSP001/InvDetail.cfm
http://new.minimania.com/web/Item/BSP001/InvDetail.cfm
Lotus Elise S1 + Lotus Elise S2 111S + 2013 F20 BMW 1 serie
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Als ik die neem is dat tezamen met een carbon motorkap en dan wil ik de sluiters zoals men ook in de Challenge heeft en niet deze chromen exemplaren 
Ik heb ook op de weegbrug gestaan zoals de auto nu is.
Als ik mijn eigen gewicht en de liters benzine compenseer is de Mini nu toch 40 kilo lichter geworden ondanks de kooi.
Dat komt dus door de véél lichtere stoelen, het verwijderen van de dakhemel met alle aangeschroefde spullen, DPSM en radio er uit, verwijderen van achtergordels en achterbankbevestigingen.
Ik heb ook op de weegbrug gestaan zoals de auto nu is.
Als ik mijn eigen gewicht en de liters benzine compenseer is de Mini nu toch 40 kilo lichter geworden ondanks de kooi.
Dat komt dus door de véél lichtere stoelen, het verwijderen van de dakhemel met alle aangeschroefde spullen, DPSM en radio er uit, verwijderen van achtergordels en achterbankbevestigingen.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Tuurlijk laat hij dat ding wel spuiten. Je gaat toch niet met zo'n lelijke kap rondrijden?
Het wordt wel ook tijd voor een echte spoiler Berthil! Dat JCW vleugeltje misstaat op zo'n pro-racer.
iDD
Het wordt wel ook tijd voor een echte spoiler Berthil! Dat JCW vleugeltje misstaat op zo'n pro-racer.
iDD
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
De kap gaat inderdaad wel gespoten worden. Misschien met ergens een stukje vrij om het carbon te zien. Maar ik moet nog even bijkomen van de cabrio reparatie en er moet eerst een R56 uitlaat onder. Jammer genoeg vind ik de dubbel M7 achterspoiler net een tikje te groot.
- Jenkins
- Volledig MINI minded!

Bericht
Je zou kunnen overwegen om het carbon als "bonnet stripes" of "viper stripes" ongespoten te laten.
Dus de kap in Electric Blue (of hoe heet jouw kleur) en carbon strepen.
Uiteraard wel nog 'n laagje blanke lak daar overheen.
Nice detail!Berthil schreef:De kap gaat inderdaad wel gespoten worden. Misschien met ergens een stukje vrij om het carbon te zien.
Je zou kunnen overwegen om het carbon als "bonnet stripes" of "viper stripes" ongespoten te laten.
- iDarkDesign
- Transformer
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
vindt dat ook wel wat voor je berthil..Jenkins schreef:Nice detail!Berthil schreef:De kap gaat inderdaad wel gespoten worden. Misschien met ergens een stukje vrij om het carbon te zien.
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
vindt dat ook wel wat voor je berthil..Jenkins schreef:Nice detail!Berthil schreef:De kap gaat inderdaad wel gespoten worden. Misschien met ergens een stukje vrij om het carbon te zien.
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Het Challenge diffusor project komt weer een stapje dichterbij.
Voor een leuke prijs heb ik een half jaar oude R56 Supersprint uitlaat gevonden met middendemper vervanger. Eindstukken zijn allebei 90mm in diameter!
Mocht ik eens naar een circuit gaan met een streng geluidsbeleid kan ik de middendemper weer monteren. Ik denk dat dit serieus herrie gaat maken. Er moet wel een nieuwe flens op om de uitlaat aan de R53 katalysator vast te krijgen.

Voor een leuke prijs heb ik een half jaar oude R56 Supersprint uitlaat gevonden met middendemper vervanger. Eindstukken zijn allebei 90mm in diameter!
Mocht ik eens naar een circuit gaan met een streng geluidsbeleid kan ik de middendemper weer monteren. Ik denk dat dit serieus herrie gaat maken. Er moet wel een nieuwe flens op om de uitlaat aan de R53 katalysator vast te krijgen.

Onze sponsors